کد خبر: 24407
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 12:10

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب فروشان، ناشران و رسانه های برتر طرح«عیدانه کتاب»

جشن اختتامیه طرح «عیدانه کتاب» که از 15 اسفند 1394 تا 15 فروردین 1395 در سراسر کشور  اجرا شد، سه‌شنبه( 11 خرداد ماه) برگزار می شود.
کتاب فروشان، ناشران و رسانه های برتر طرح«عیدانه کتاب»

 

به گزارش لیزنا، در این مراسم از کتاب فروشان، ناشران و رسانه های برتر طرح«عیدانه کتاب» تقدیر می شود.

کتابفروشی های مهرگان«اصفهان»، خانه كتاب«کرمانشاه»، فرازمندرشت«رشت»، شهركتاب«خرم آباد»، انتشارات طاعتی«رشت»، كتاب آبان«مشهد»، شهرکتاب مشهد «مشهد»، پاتوق كتاب«زنجان»، مجتمع فرهنگی مهران«رشت» و دنیای زبان«خرم آباد» از جمله کتاب فروشی هایی هستند که در این مراسم از آنها تقدیر می شود.

همچنین، انتشارات «افق»، «چشمه»، «قدیانی»، «موسسه انتشارات نگاه»، «ققنوس»، «نیلوفر»، «نسل نواندیش»، « نشر مرکز»، «نشر نی» و «موسسه انتشارات امیرکبیر» در جمع ناشران برتر طرح «عیدانه کتاب» قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که میترا لبافی نژاد (خبرنگار سیما)، مجید موغاری(سردبیر اخبار شبانگاهی)، آقای خدادادی(سردبیر اخبار شبکه چهار سیما)، گروه فرهنگ خبرگزاری مهر و گروه فرهنگی و هنری خبرگزاری ایسنا به عنوان  رسانه نگاران و رسانه های برتر طرح «عیدانه کتاب» شناخته شدند که در این مراسم از آنها نیز تقدیر می شود.

گفتنی است در پی استقبال مردم از طرح‌های «کتابفروشی به وسعت ایران» و «عیدانه کتاب»‌، گام سوم طرح‌های حامی کتابفروشی‌ها در تابستان سال جاری و از سوی موسسه خانه کتاب اجرا می‌شود.

 

مراسم تقدیر از کتاب فروشان و ناشران برتر طرح«عیدانه کتاب» از ساعت 10 تا  12 در سرای کتاب، واقع در تهران خیابان انقلاب، بین صبا و فلسطین جنوبی، شماره 1080، موسسه خانه کتاب، طبقه منفی 2 برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: