کد خبر: 24607
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 تیر 1395 - 12:32

داخلی

»

اخبار کتاب

اعلام سنجه های سال ۲۰۱۵ نشریه بین المللی IJISM

منبع : لیزنا
 نشریه بین المللی IJISM چندین سال است سنجه نشریات اسکوپوس (Scopus Journal Metrics) را احراز کرده و این سنجه ها برای سال ۲۰۱۵ به این قرار است: SNIP: ۰,۲۴۶، IPP: ۰.۲۰۵، SJR: ۰۱۴۸.
اعلام سنجه های سال ۲۰۱۵ نشریه بین المللی IJISM

 به گزارش لیزنا، نشريه انگليسی زبان (International Journal of Information Science and Management (IJISM که توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) از سال ۲۰۰۳ ميلادی در هر سال دو شماره از آن منتشر می شود، اکنون شماره اول از جلد چهاردهم مربوط به سال ۲۰۱۶ ميلادی را روانه کتابخانه ها و مراکز اسناد ملی و بين المللی کرد.

دکتر محمدرضا قانع، مدیر مسئول نشریه بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات گفت: این نشریه به زبان انگلیسی از سال ۲۰۰۳ توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)  منتشر می شود و در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی مقالات مرتبط با علم سنجی، وب سنجی، مدیریت اطلاعات و فناوری های اطلاعاتی را به چاپ می رساند. شایان ذکراست نشریه IJISM در الزویر، ابسکو، اسکوپوس، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ، ایران ژورنال و DOAJ نمایه می شود.

وی گفت: مقالاتی که به نشریه ارسال می شوند توسط دو نفر داور در حوزه تخصصی مرتبط داوری می شوند. نشریه IJISM به لحاظ دسترسی آزاد به محتوای آن و استفاده از بستر نرم افزاری OJS در سطح بین المللی خوانندگان علاقه مند را به خود جلب نموده است و در همین راستا از کشورهای مختلف مقالاتی جهت چاپ به نشریه ارسال می شود.

قانع افزود: نشریه بین المللی IJISM چندین سال است سنجه نشریات اسکوپوس (Scopus Journal Metrics) را احراز کرده و این سنجه ها برای سال ۲۰۱۵ به این قرار است: SNIP: ۰,۲۴۶، IPP: ۰.۲۰۵، SJR: ۰۱۴۸. باید یادوری کرد که این نشریه در سامانه ارزیابی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای رتبه A+ است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: