کد خبر: 24619
تاریخ انتشار: جمعه, 04 تیر 1395 - 12:15

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب رسوایی‌های اخلاقی خانواده کلینتون پرفروش شد/بایکوت نویسنده کتاب

منبع : فارس
«بحران شخصیت» درباره رسوایی‌های اخلاقی خانواده کلینتون در کاخ سفید، در لیست آمازون به رتبه دومین کتاب پرفروش رسیده است با این حال رسانه‌های بزرگ آمریکا این کتاب را بایکوت کرده‌اند.
کتاب رسوایی‌های اخلاقی خانواده کلینتون پرفروش شد/بایکوت نویسنده کتاب

 

 به گزارش لیزنا، هفته آینده کتابی وارد بازار کتاب آمریکا می‌شود که از هم اکنون و پس از انتشار نسخه الکترونیکی آن سر و صدای زیادی در آمریکا به راه انداخته است و حتی باعث بایکوت کتاب و نویسنده آن توسط رسانه‌های آمریکایی به خصوص طرفداران هیلاری کلینتون شده است.

ماجرا از این قرار است که گری بایرن افسر سابق سرویس مخفی که در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون در کاخ سفید مشغول به کار بوده است با نوشتن کتاب «بحران شخصیت» عملا بحرانی را برای کلینتون، کاخ سفید و حتی سرویس امنیتی آمریکا به وجود آورده است.

بایرن در این کتاب به شرح خاطراتش از دوران فعالیت در کاخ سفید پرداخته و با ارائه جزییات سعی کرده رسوایی‌های خانواده کلینتون را به همه نشان دهد.

او در بخشی از کتاب توضیح داده که چگونه به دولت آمریکا کمک کرده تا رسوایی جنسی بیل کلینتون در کاخ سفید که به ارتباط او با مونیکا لوینسکی یک خبرنگار تلویزیونی، مربوط می‌شود، در آن سال‌ها افشا نشود. او بخشی از کتاب را به شرح اینکه چگونه مدارک ارتکاب این جرم را از بین برده، به تفصیل بیان کرده است.

همچنین او در بخش‌هایی از این کتاب به بیان رفتارهای غیر اخلاقی و نادرست هیلاری کلینتون پرداخته و او را زنی بی اخلاق، نا منظم و غیر قابل کنترل توصیف کرده است.

بایرن در بخشی از مقدمه کتابش نوشته است:

«چیزهایی که در سال 1990 در کاخ سفید دیدم واقعا بیمارم کرده است. کلینتون الان به عنوان نامزد حزب دموکرات برای رئیس جمهوری آمریکا معرفی شده است ولی او به سادگی صلاحیت اداره این پست را ندارد... از اعماق قلبم به چیزی که می‌گویم باور دارم.»

با این وجود تبلیغات زیادی که علیه این کتاب و نویسنده‌اش  در آمریکا شده و حتی بسیاری از رسانه‌ها این نویسنده و کتابش را بایکوت کرده‌اند، کتاب «بحران شخصیت» هم اکنون کتابی بسیار پرفروش است و در لیست آمازون در ماه ژوئن به رتبه دومین کتاب پرفروش رسیده است.

 بنابر گزارش دیلی میل، نویسنده این کتاب اجازه حضور در شبکه‌های ABC، CBS، NBC و CNN را ندارد و یکی از مدیران ارشد ستاد انتخاباتی کلینتون به صراحت اعلام کرده است که این کتاب تنها سطل زباله‌ای برای پول‌های بی‌زبان مردم است و آنها اجازه نمی‌دهند بایرن دروغ‌های خود را از طریق رسانه‌ها منتشر کند.

 

البته برخی از همکاران سابق نویسنده کتاب هم علیه او موضع گرفته‌اند و گفته‌اند او در سطحی نبوده که تا این حد به خانواده کلینتون نزدیک باشد و اسرار آنها را فاش کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: