کد خبر: 24651
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 تیر 1395 - 10:47

داخلی

»

اخبار کتاب

با حصول شرایطی؛

سقف یارانه به کتابفروشی‎های طرح «تابستانه کتاب» افزایش می‌یابد

منبع : لیزنا
کتابفروشی های عضو طرح «تابستانه کتاب» در صورتی که بتوانند در زمینه های اطلاع رسانی و جذب مخاطبان از طریق رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشند،  سقف یارانه اختصاص یافته به آنها افزایش پیدا می کند.
سقف یارانه به کتابفروشی‎های طرح «تابستانه کتاب» افزایش می‌یابد

 

به گزارش لیزنا، طرح «تابستانه کتاب» در بازه زمانی یک ماهه  از 16 تیر تا 15 مرداد سال جاری در کتابفروشی های عضو طرح اجرا می شود. سقف تخفیف برای هر کتابفروشی عضو این  طرح در مرحلۀ اول تا 20.000.000 ریال است.

گفتنی است میزان فروش کتاب های کودک و نوجوان و عمومی در افزایش سقف یارانه اختصاصی به کتابفروشی ها نقش موثری دارد.

برگزاری مراسم جشن امضاء با حضور نویسندگان در روزهای اجرای این طرح نیز از دیگر مواردی است که سهم یارانه کتابفروشی را افزایش می دهد. بنابراین کتابفروشان می توانند برای بهره مندی از تسهیلات بیشتر، از نویسندگان و تصویرگران حوزه کودک برای حضور در کتابفروشی خود دعوت کنند.

موسسه خانه کتاب به منظور رونق بخشيدن به بازار كتاب و ترويج كتابخواني، همزمان با آغاز تابستان،  تسهيلاتي را در قالب يارانه خرید كتاب از طريق كتابفروشي‌هاي سراسر كشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.

 

سقف مجاز خرید برای هر خریدار در این طرح حداکثر 1.000.000 ریال است که خریداران می تواند در چند نوبت و از کتابفروشی های مختلفی که عضو طرح هستند، تا سقف  تعیین شده، کتاب خریداری کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: