کد خبر: 24746
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 تیر 1395 - 13:40

داخلی

»

اخبار کتاب

بازدید سید عباس صالحی از طرح تابستانه کتاب

منبع : لیزنا
 معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری طرح تابستانه کتاب از دو کتابفروشی شرکت‌ کننده در این طرح بازدید می‌کند.
بازدید سید عباس صالحی از طرح تابستانه کتاب

 

 به گزارش لیزنا، همزمان با برگزاری نخستین دوره جشنواره تابستانه کتاب سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه‌شنبه (22 تیرماه) از کتابفروشی‌های مینیاتور و رود بازدید می‌کند.

 بازدید معاون امور فرهنگی از کتابفروشی مینیاتور ساعت 15 و 30 دقیقه و بازدید از کتابفروشی رود ساعت 16 انجام خواهد شد.

 در این بازدید مجید غلامی جلیسه؛ مدیرعامل موسسه خانه کتاب که اجرای طرح تابستانه کتاب را بر عهده دارد نیز حضور خواهد داشت و صالحی با کتابفروشان به گفت‌و‌گو خواهد پرداخت و درباره روند اجرای این طرح بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

 بر اساس این گزارش، کتابفروشی مینیاتور در خیابان انقلاب، روبه روی سینما بهمن، بازارچه کتاب، پلاک 7 و کتابفروشی رود نیز در خیابان کریمخان، نبش میرزای شیرازی، پلاک 109 واقع است.

 طرح تابستانه کتاب بعد از دو طرح «کتابفروشی به وسعت ایران» و «عیدانه کتاب» در راستای حمایت از کتابفروشی ها و اختصاص یارانه خرید کتاب به مصرف کننده از مسیر کتابفروشی‌ها از تاریخ 16 تیر به مدت یک ماه با مشارکت حدود 600 کتابفروشی اجرا می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: