کد خبر: 24819
تاریخ انتشار: جمعه, 01 مرداد 1395 - 12:38

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «مدیریت عملکرد در سازمان‌های ورزشی» منتشر شد

منبع : لیزنا
کتاب «مدیریت عملکرد در سازمان‌های ورزشی»از سوی انتشارات بامداد کتاب منتشر شد.
کتاب «مدیریت عملکرد در سازمان‌های ورزشی» منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، کتاب «مدیریت عملکرد در سازمان‌های ورزشی» تالیف دکتر مهرزاد حمیدی و محسن وحدانی از سوی انتشارات بامداد کتاب  منتشر شد.

مديريت عملكرد رويكردي است كه با فراهم‌سازی نظامي دقيق، ضمن سنجش، اندازه‌گیری و ارزيابي عملكرد در سطوح مختلف فردي، گروهي و سازماني، سعي در مقايسه وضعيت موجود و مطلوب آنان بر اساس شاخص‌های از پيش تعیین‌ شده دارد.

تئوری‌ها و مدل‌های مختلفي در اين زمينه ارائه شده است كه هر يك با توجه به مقتضيات و شرايط سازمان می‌تواند مورد استفاده قرار گيرد. اين فرايند ضمن اينكه تسهيل‌گر ارتباط ميان كاركنان، مديران و سرپرستان است، می‌تواند سازمان را به‌صورت كارا و اثربخش به اهداف خود برساند. مديريت عملكرد بر مبناي رويكردهايي با تاكيد بر فرايند مستمر و آینده‌نگر است كه در آن مديران و كاركنان در جهت غلبه بر نقاط منفي با مشاركت هم عمل می‌کنند. نظام‌های مديريت عملكرد در صورتی ‌که به نحو مطلوب پیاده‌سازی و مورد استفاده قرار گيرند، می‌توانند منشأ اثر و نيرويي محرك در جهت بهبود عملكرد و بهره‌وری سازمان شوند.

  کتاب «مدیریت عملکرد در سازمان‌های ورزشی» تالیف دکتر مهرزاد حمیدی و محسن وحدانی از سوی انتشارات بامداد کتاب در قطع وزیری و 320 صفحه منتشر شد.

دانشجو
|
Iran
|
1395/06/31 - 07:50
0
0
سلام می تونم بگم یکی از بهترین و جامع ترین کتابهایی است که خوندم به مولفین تبریک می گم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: