کد خبر: 24858
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 مرداد 1395 - 10:48

داخلی

»

اخبار کتاب

تنها 10 روز از طرح «تابستانه كتاب» باقی مانده است

منبع : لیزنا
درحالی که تنها 10 روز از طرح «تابستانه کتاب» باقی مانده است، کتابفروشی های شهرستان از کتابفروشی های تهران پیشی گرفتند.
تنها 10 روز از طرح «تابستانه كتاب» باقی مانده است

 

به گزارش لیزنا، با باقی ماندن تنها 10 روز از طرح تابستانه کتاب، 303 هزار و 931 نسخه  کتاب از سوی 123هزار و 724  نفر خریداری شده است. در این طرح، استان تهران با 116 کتابفروشی توانست با بیش از 496 هزار نسخه کتاب، رتبه اول پرفروش ترین استان ها بر اساس کتاب را به خود اختصاص دهد.

 

همچنین، استان اصفهان با 71 کتابفروشی فعال خود تاکنون با بیش از  387 هزار نسخه کتاب در صدر پرفروش ترین استان بر اساس کتاب قرار گرفت. استان خراسان رضوی نیز با مشارکت 59 کتابفروشی و بیش از 369 هزار کتاب، رتبه سوم طرح  تابستانه کتاب را از آن خود کرد.

کتابفروشی های «شهر کتاب» از مشهد، کتابفروشی«رشد» از اهواز و کتابفروشی «کتاب آبان » از مشهد به ترتیب 6791، 6779 و 6310  نسخه کتاب در صدر پرفروش ترین کتابفروشی  طرح «تابستانه کتاب» بر اساس  کتاب قرار گرفته اند.

 

همچنین کتاب های «من پيش از تو» انتشارت آموت ، «بيشعوري» انتشارات تيسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «پس از تو» انتشارات آموت،  «شازده كوچولو» انتشارات نگاه، «رویای نیمه شب» انتشارات کتابسرای معرفت،  «داستان خرس هاي پاندا» انتشارات شمشاد و «هنر شفاف انديشيدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش ترين كتاب‌ ها در طرح تابستانه كتاب هستند.

 

در طرح« تابستانه کتاب» برخی کتابفروشی ها، کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده در این طرح مطابقت داشته باشند با 20 و25 درصد تخفیف به خریداران می فروشند، موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی مبلغ تخفیف را به کتابفروشان پرداخت خواهد کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: