کد خبر: 24859
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 مرداد 1395 - 11:22

داخلی

»

اخبار کتاب

ویژه روز هفتم مرداد ماه

تخفیف 34 درصدی کتابهای انتشارات ورزش در سالگرد تاسیس آن

منبع : لیزنا
به مناسبت سالگرد انتشارات ورزش در روز هفتم مرداد ماه علاقمندان از تخفیف ویژه 34 درصدی تمامی محصولات گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش  بهره‌مند می‌شوند.
تخفیف 34 درصدی کتابهای انتشارات ورزش در سالگرد تاسیس آن

 به گزارش لیزنا، گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش با نشر آثار متعدد در زمينـه تربيت‌بدني و علوم ورزشي، انتقال تجارب علمي و ورزشی اساتيد دانشگاه، و مربیان برجسته  را بـه آحاد جامعه و تمام نقاط کشور فراهم میکند. این اتنشارات عضو اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران و عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهي است و در تاریخ 07/03/1379 تاسیس شده است و با نشر ورزش در انتشار کتابهای وزرشی همکاری دارد.

 

نشر ورزش نیز که در تاریخ07/05/1388 با مدیریت مهدي صادقي فعالیت خود را آغاز کرده عضو اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران و عضو انجمن فرهنگی ناشران آموزشي است.

 

به مناسبت سالگرد انتشارات ورزش در روز هفتم مرداد ماه  علاقمندان به کتابهای ورزشی با مراجعه حضوری، خرید از سایت و سفارش تلفنی از تخفیف ویژه 34 درصدی تمامی محصولات گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش (بدون هیچ گونه محدودیت)، بهره‌مند می‌شوند.

 

 علاقمندان می توانند با شماره تلفن 4ـ02166481243 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس سایت: http://bamdadketab.com/ مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: