کد خبر: 24873
تاریخ انتشار: جمعه, 08 مرداد 1395 - 10:30

داخلی

»

اخبار کتاب

13 مرداد 1395

«گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران» نقد می‌شود

منبع : لیزنا
نقد و بررسی کتاب «گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران» روز چهارشنبه 13 مرداد 1395 در سرای اهل قلم برگزار می شود.
«گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران» نقد می‌شود

 به گزارش لیزنا، نقد و بررسی کتاب «گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران: نگاهی به شکل گیری، دستاوردها و چالش های توسعه علم اطلاعات و دانش شناسی» روز چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 15 تا 16:30 در سرای اهل قلم برگزار می شود.

 

 کتاب «گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران: نگاهی به شکل گیری، دستاوردها و چالش های توسعه علم اطلاعات و دانش شناسی» توسط انتشارات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منتشر شده است.

 

این کتاب توسط دکتر رحمت الله فتاحی، عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، رضا رجبعلی بگلو و سمیه سادات آخشیک، دانشجویان دکترای رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، تالیف و به زیور طبع آراسته شده است.

 

سخنرانان این نشست در نقد و بررسی کتاب، دکتر رحمت الله فتاحی، دکتر رضا رجبعلی بگلو، دکتر داریوش علیمحمدی، دکتر داریوش مطلبی و دکتر لیلا نامداریان هستند.

 

نشست نقد و بررسی کتاب «گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران» روز چهارشنبه 13 مرداد 1395 از ساعات 15 تا 16: 30 در سرای اهل قلم  واقع در خیابان انقلاب، خیابیان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک 2، برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: