کد خبر: 24940
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 مرداد 1395 - 14:09

داخلی

»

اخبار کتاب

در تابستانه کتاب

کتاب‌های پرفروش کودک و نوجوان معرفی شدند

منبع : لیزنا
با پایان یافتن طرح «تابستانه کتاب» که در بازه زمانی یک ماهه از 16 تیرماه تا 15 مرداد ماه سال جاری در کتابفروشی های سراسر کشور اجرا شد، کتاب های پرفروش حوزه کودک و نوجوان این طرح معرفی شدند.
 کتاب‌های  پرفروش کودک و نوجوان معرفی شدند

 به گزارش لیزنا، در طرح« تابستانه كتاب» كتاب هاي كودك و نوجوان با تخفیف 25  درصدی  با هدف توزیع عادلانه یارانه ها و آشتی مردم با کتابفروش ها در کتابفروشی های عضو این طرح عرضه شد.

 

گفتنی است کتاب های «شازده کوچولو» ترجمه احمد شاملو، «پنیر داداش ماسته، حرف می می نی راسته» از ناصر کشاورز، «بابا لنگ دراز» ترجمه محسن سلیمانی، «چرا باید بسم الله بگوئیم و 4 سوال دیگر (آموزش سبک زندگی  پیامبر به کودکان)» نوشته غلامرضا حیدری ‌ابهری،  «می می نی چه دوست نازنینی» از ناصر کشاورز، «قصه های خوب برای بچه های خوب» اثر مهدی آذر یزدی، «خاطرات یک بچه چلمن: بد شناسی از نوع خفن» ترجمه تبسم آتشین جان، «جودی انجمن مخفی تشکیل می دهد» ترجمه محبوبه نجف خانی  از جمله کتاب های پرفروش حوزه کودک و نوجوان در طرح تابستانه کتاب هستند.

 

در طرح «تابستانه کتاب» شعر کودکان و نوجوانان جزو پنج موضوعات پرفروش این طرح شناخته شده است و موضوع داستان های کودک و نوجوان رتبه نهم پرفروش ترین موضوعات این طرح را از آن خود کرد.

طرح تابستانه کتاب با مشارکت 518 کتابفروشی  درحالی به کار خود پایان داد که 546 هزار و 44 نسخه کتاب از سوی 206 هزار  و 787 نفر خریداری شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: