کد خبر: 24951
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 مرداد 1395 - 23:59

داخلی

»

اخبار کتاب

ناصر کشاورز؛ پرفروش ترین شاعر کودک در تابستانه کتاب

منبع : لیزنا
ناصر کشاورز، شاعر و نویسنده کودک در صدر پرفروش ترین شاعران طرح تابستانه کتاب قرار گرفت.
ناصر کشاورز؛ پرفروش ترین شاعر کودک در تابستانه کتاب

 

به گزارش  لیزنا، در طرح تابستانه کتاب، کتاب های کودک و نوجوان با تخفیف 25 درصدی با هدف تشویق خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان برای کتابخوانی در اوقات فراغت تابستان با شعار«فراغتی و کتابی» در 518 کتابفروشی های عضو این طرح عرضه شده است.

کتاب های «پنیر داداش ماسته، حرف می‌می‌نی راسته»  و «می‌می‌نی چه دوست نازنینی» در این طرح جزو پرفروش ترین کتاب های این شاعر در طرح«تابستانه کتاب» شناخته شده اند.

ناصر كشاورز، شاعر و نویسنده کودکان سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد. از او تاكنون حدود ۱۶۰ عنوان كتاب در حوزه ادبيات کودکان منتشر شده است.

مجموعه ۱۲ جلدی «شعرهاى نى نى كوچولو»، مجموعه ۱۲ جلدی «مى نى نى و مامانش»، مجموعه ۴ جلدی «دويدم و دويدم»، «كلاغ زرد»، «مسئولیت» «آزادی»، «گنجشك و پروانه»، «سيب جان سلام» و «مرا يك دايناسور درسته قورت داده»، ۴ مجموعه «تلخ و شيرين»، «رنگ هاى گمشده»، «از اين طرف لطفاً فقط هيس» و «بوى نرگس» تعدادی از آثار اوست.

 

او تا کنون جوایز متعددی در حوزه شعر کودک و نوجوان دریافت کرده که دریافت جایزه دوازدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در بخش «شعر» برای کتاب «مداد کوتاه» یکی از این جوایز است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: