کد خبر: 24966
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 مرداد 1395 - 13:41

داخلی

»

اخبار کتاب

مرحله دوم ثبت نام ناشران وكتابفروشان براي دستگاه‌هاي كارتخوان

ثبت نام گروه دوم ناشران و كتابفروشان براي دريافت دستگاه‌هاي كارتخوان بانک شهر آغاز شد.
مرحله دوم ثبت نام ناشران وكتابفروشان براي دستگاه‌هاي كارتخوان

 به گزارش لیزنا، ناشران و كتابفروشانی که موفق به ثبت نام در مرحله اول دریافت دستگاه‌هاي كارتخوان(POS) بانك شهر نشده اند مي توانند تا 31 مرداد سال جاری با مراجعه به سايت خانه كتاب به نشاني (ketab.ir) برای دریافت پُز بانک شهر اقدام کنند.

 

بر اساس تغییر بانک عامل برای پوشش مالی یارانه های کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک شهر، کلیه ناشران و کتابفروشان موظفند برای دریافت دستگاه‌های کارتخوان(POS) بانک شهر اقدام کنند.

لازم به ذكر است، تمامي بُن كارت هاي خريد كتاب بانك شهر صرفا از طريق دستگاه كارتخوان(POS) اين بانك قابل استفاده خواهد بود.

 بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب ، دستگاه‌هاي كارتخوان(POS) بانك شهر براي گروه اول ناشران و كتابفروشاني كه در سايت خانه كتاب (ketab.ir) ثبت نام كرده اند، نصب شده است. همچنین اسامي این كتابفروشي ها در  سايت خانه كتاب (ketab.ir) قابل مشاهده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: