کد خبر: 25036
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 مرداد 1395 - 09:57

داخلی

»

اخبار کتاب

شهر کتاب میزبان جشن امضای «هری پاتر و فرزند نفرین شده»

منبع : لیزنا
مراسم رونمایی و جشن امضای تازه‌ترین کتاب مجموعه هری‌پاتر به قلم جی‌.کی‌.رولینگ، با ترجمه ویدا اسلامیه دوشنبه اول شهریور در شهر کتاب پاسداران برگزار می‌شود.
شهر کتاب میزبان جشن امضای «هری پاتر و فرزند نفرین شده»

  به گزارش لیزنا، «هري پاتر و فرزند نفرين‌شده» هشتمين عنوان از مجموعه هري‌پاتر است كه روز گذشته توسط نشر كتابسراي تنديس در ۳۱۱ صفحه، شمارگان ۶ هزار نسخه و قیمت ۱۹۰ هزار ریال منتشر شده است.

دوشنبه اول شهريور 95 مراسم رونمايي و جشن امضاي اين كتاب با حضور مترجم، در شهر كتاب پاسداران واقع در پاسداران، بوستان دوم، پلاك 9 از ساعت 15 تا 17 برگزار مي‌شود.

گفتنی است پس از گذشت ۹ سال، کمپانی برادران وارنرکتاب دیگری به قلم جی کی رولینگ روانه بازار کرد و قسمت هشتم رمان هری پاتر، ۱۰ مرداد (۳۱ جولای) در سراسر جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

نوشتن این کتاب پس از اجرای چند تئاتر زنده داستان هری پاتر در لندن توسط نویسنده انجام شده است و کارشناسان، اصرار ناشران کتاب های تخیلی و طرفداران داستان های هری پاتر را عامل نوشتن کتاب جدید عنوان کرده اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: