کد خبر: 25099
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 شهریور 1395 - 09:25

داخلی

»

اخبار کتاب

در آیین اختتامیه در کرمانشاه اعلام شد:

اسامی كتابفروشي هاي برتر در تابستانه کتاب

منبع : لیزنا
جشن اختتاميه طرح«تابستانه كتاب» كه از 15 تيرماه تا 16 مردادماه در سراسر كشور اجرا شد، عصر روز دوشنبه (8 شهريور ماه) در استان كرمانشاه  برگزاري شد.
اسامی كتابفروشي هاي برتر در تابستانه کتاب

 به گزارش لیزنا، در آئين اختتاميه طرح«تابستانه كتاب» از كتابفروشي هاي «شهركتاب» مشهد، «رشد» اهواز و «فرازمند رشت»  به عنوان كتابفروشي هاي برگزيده اين طرح تقدير شد.

 

همچنين از كتابفروشي هاي «كتاب آبان» مشهد، «كمال انديشه» تهران، «كتاب شهر» كرمانشاه، «نمايشگاه و فروشگاه كتاب محام» اهواز، «شهركتاب» ساري به عنوان كتابفروشي هاي برتر اين طرح تقدير به عمل آمد.

در اين آئين، كتابفروشي«فرازمند رشت» به عنوان اطلاع رسان برگزيده طرح «تابستانه كتاب» انتخاب و كتابفروشي«نمايشگاه كتاب كودك» از تهران به عنوان كتابفروشي برگزيده حوزه كودك معرفي شد.

در اين مراسم، «تعاوني ناشران قم» برگزيده تشكل هاي نشر شناخته شد و از كتابفروشي هاي« شهر كتاب مبين فردوس» از خراسان جنوبي به خاطر تبليغات محيطي و كتابفروشي «ساربوك 15 خرداد» به علت فعال ترين كتابفروشي استان اصفهان تقدير به عمل آمد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي خانه كتاب، در اختتاميه طرح«تابستانه كتاب» از روزنامه ايران به عنوان رسانه برتر مكتوب، شبكه خبر  به عنوان رسانه برتر ديداري و شنيداري و خبرگزاري تسنيم به عنوان رسانه برتر الكترونيك تقدير شد.

مراسم تقدير از كتاب فروشان و ناشران برتر طرح «تابستانه كتاب» از ساعت 16 تا 18 در كتابفروشي «كتاب شهر» در استان كرمانشاه به نشاني چهار راه گلستان، رو به روي بانك ملي برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: