کد خبر: 25158
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 شهریور 1395 - 13:52

داخلی

»

اخبار کتاب

در ساری اهل قلم

کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» نقد می شود

منبع : لیزنا
کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» نوشته شهروز مهاجر و مرجان تاج الدینی ، چهارشنبه(17 شهریور) در سرای اهل قلم نقد و بررسی می شود.
کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» نقد می شود

 به گزارش لیزنا، آزاده لک، نارسیس سهرابی، علی اصغر میرزایی مهر، عباس نامجو، شهروز مهاجر به نقد و بررسی کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» می پردازند.

 

کتاب«پیشینه زیباسازی شهر تهران»  در چهار فصل و 450 صفحه نوشته شده است. فصل اول کتاب به «پیشینه تهران از آغاز تا پایان زندیه»، فصل دوم به «سیمای تهران در دوران قاجار و برخی اقدامات عمرانی در راستای زیباسازی شهر» می‌پردازد. کتاب در فصل سوم نیز به «زیباسازی شهری در دوره قاجار» و در  فصل چهارم به «زیباسازی در دوران پهلوی با نگاهی به منظره و اثاثه شهری» پرداخته است.

 

نقد و بررسی کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران»  ساعت 17 تا 19در سرای اهل قلم به نشانی خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، پلاك۲ برگزار مي شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: