کد خبر: 25291
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 مهر 1395 - 10:03

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از نمایشنامه همزمان با اجرای آن

«زنانی که به بزها خیره شده‎اند» رونمایی شد

منبع : لیزنا
نشر سیراف برای سومین بار، یک نمایشنامه را همزمان با اجرای نمایش، منتشر و مراسم رونمایی از این کتاب را در سالن اجرای نمایش استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر با حضور مهمانان برگزار کرد.
«زنانی که به بزها خیره شده‎اند» رونمایی شد

 به گزارش لیزنا، «زنانی که به بزها خیره شده‎اند» سومین نمایشنامه ایوب آقاخانی است که توسط نشر سیراف همزمان با اجرای نمایش به کارگردانی آقاخانی، منتشر می‎شود که شب گذشته مراسم رونمایی آن در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر با حضور چهره‎های هنری و ورزشی برگزار شد.

 

در این مراسم، کیانوش رستمی، قهرمان المپیک و برخی از کارگردانان و بازیگران تئاتر حضور داشتند که بعد از اجرای نمایش به روی صحنه رفتند و همراه با مدیر انتشارات و بازیگران از کتاب رونمایی کردند.

ایوب آقاخانی که در این نمایش همراه با بهاره رهنما و نگار فروزنده نقش‎آفرینی می‎کرد، از خانم جاویدی برای انتشار نفیس و به موقع نمایشنامه‎ها تشکر کرد.

صدیقه جاویدی، مدیر نشر سیراف، در این مراسم ضمن تبریک به ایوب آقاخانی و عوامل نمایش، گفت: خوشحالم كه امشب، اين لحظه و اين مكان از لحظههاي زندگي من هست و افتخار ميكنم به بودن در كنار شما.

جاویدی با بیان اینکه اميدوارم نشر سيراف یک اتفاق اميدوار كننده در عرصه تئاتر باشه، ادامه داد: اين سومين كتاب از آقاي اقاخاني است كه توسط نشر سيراف چاپ شده است. "پیاده در مه" و "اروندخون" که به عنوان سه‎گانه جنگ این نمایشنامه‎نویس معرفی شدند، حاصل همکاری قبلی سیراف و آقاخانی است.

ما در نشر سیراف تلاش کردیم هر سه کتاب به عنوان متن نمایشنامه حتما همزمان با اجرای نمایش منتشر شود، چرا که در این صورت همه عوامل نمایش می‎توانند در جشن رونمایی شرکت داشته باشند و شیرینی مواجهه مخاطب با متن اثر را هم تجربه کنند. ضمن اینکه علاقمندانی که این نمایش را دیده‎اند و پسندیده‎اند می‎توانند متن اثر را هم داشته باشند و به این ترتیب این تجربه نمایشی کامل می‎شود.

 

عباس مخبر، مترجم و اسطوره‌شناس ایرانی، هم که مهمان این مراسم بود گفت: در این نمایشنامه بسیاری از درس‌های پایه‌ای زندگی در موقعیت نمایش مرور می‌شود.

عباس مخبر، مترجم و اسطوره‌شناس، حبیب دهقان‌نسب، بازیگر سینما و تلویزیون، ابراهیم شیبانی، کارگردان تلویزیون، رضا علاءالدین، مالک پاساژ علاءالدین، صدیقه جاویدی بوشهری، مدیر نشر سیراف، مرضيه صدرايی، بازیگر تلویزیون، جواد پيشگر، کارگردان تئاتر ، مجيد حمزه، صداپیشه و بازیگر نمایش‌های رادیویی، اميرحسين شفيعى، کارگردان تئاتر، کیانوش رستمی، قهرمان المپیک و حامد سلیمی از قهرمانان رشته وزنه‌برداری، از جمله میهمانان‌ حاضر در این مراسم بودند.

  

کتاب زنانی که به بزها خیره می‎شوند در قطع جیبی و با شمارگان 1100 نسخه توسط نشر سیراف در مهر 1395 منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: