کد خبر: 25515
تاریخ انتشار: شنبه, 01 آبان 1395 - 11:22

داخلی

»

اخبار کتاب

استقبال کتابفروشی‌ها از ثبت نام در طرح پاییزه کتاب

منبع : لیزنا
با گذشت یک هفته از مهلت ثبت‌نام از کتابفروشی‌ها برای مشارکت در طرح «پائیزه کتاب»، بیش از 250  کتابفروشی در این طرح ثبت نام کرده اند.
استقبال کتابفروشی‌ها از ثبت نام در طرح پاییزه کتاب

به گزارش لیزنا، ثبت نام در طرح «پائیزه کتاب» از 24 مهرماه تا 24 آبان ماه به مدت یک ماه در کتابفروشی های سراسر کشور  اجرا می شود. با گذشت یک هفته از آغاز این ثبت نام 269 کتابفروشی در این طرح ثبت نام کرده اند.

استان تهران تاکنون با 68 کتابفروشی،  قم با 33 کتابفروشی و اصفهان با 29 کتابفروشی  بیشترین مشارکت را در این  طرح  داشته اند که در مقایسه با طرح مشابه« تابستانه کتاب» افزایش استقابل کتابفروشی ها از این طرح را نشان می دهد.

در طرح «پائیزه کتاب» برای کتاب‌های حوزه بزرگسال ۲۰ درصد تخفیف و برای کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

این طرح همزمان با بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از  ۲۴ آبان ماه تا ۲۴ آذر ماه در کتابفروشی‌های عضو این طرح اجرا می‌شود. کتابفروشی‌هایی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند و کتب آموزشی، کمک آموزشی، نایاب، افست، فاقد شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول این طرح نخواهند بود.

در این طرح سقف تخفیف برای هر کتابفروشی حداقل ۲۰ میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است و خریدار هم می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو طرح «پائیزه کتاب»، آثار مورد نیاز خود را خریداری کند. موسسه خانه کتاب تعهد کرده حداکثر تا یک ماه بعد از پایان طرح با کتابفروشی‌های عضو این طرح تسویه حساب کند.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح «پائیزه کتاب»به کانال تلگرامی بپیوندند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: