کد خبر: 25645
تاریخ انتشار: شنبه, 08 آبان 1395 - 11:05

داخلی

»

اخبار کتاب

با حکم قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

سید احمد میرزاده به عنوان سرپرست «به نشر» منصوب شد

منبع : لیزنا
با حکم  قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، سیداحمد میرزاده به عنوان سرپرست شرکت، به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منصوب شد.
سید احمد میرزاده  به عنوان سرپرست «به نشر» منصوب شد

به گزارش لیزنا، سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در حکمی آورده است: « انتظار می رود با اتکا به خداوند متعال و در پرتو عنایات صاحب عظیم الشأن دستگاه، حضرت امام رضا(ع) ضمن رعایت مفاد اساسنامه و هماهنگی با اعضای محترم هیأت مدیره، با برنامه ریزی مناسب، در جهت تحقق اهداف شرکت به ویژه معرفی و نشر کتب و آثار فرهنگی در داخل و خارج از کشور به منظور آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه با معارف گران سنگ قرآنی و آموزه های ارزشمند اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و باکمال رشد و اعتلای مبانی اعتقادی و فرهنگی امت اسلامی، سعی بلیغ و اهتمام کافی به عمل آورید.»

  

در بخش دیگری از این حکم آمده است:«رعایت کامل انضباط مالی در فعالیت های شرکت و بهینه سازی ساختار اداری با رویکرد ارتقای بهره وری و کارآیی مورد تاکید می باشد.»

سید احمد میرزاده، نویسنده، پژوهشگر، عضو انجمن قلم ایران و تا پیش از این معاون تولید شرکت«به نشر» بود.

 وی شاعر اهل بیت(ع)، مؤلف 22 عنوان کتاب، داور جشنواره های مختلف ادبی و برنده جوایز معتبر ملی همچون لوح تقدیر جشنواره شعر فجر، لوح زرین جشنواره کتاب کانون، دیپلم افتخار جشنواره کتاب سال رضوی، رتبه اول جشنواره سلام، رتبه اول جشنواره یاد و یادگار، لوح تمجید جشنواره قلم زرین، لوح تقدیر جشنواره کتاب فصل و...است.

به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با تولید سالانه قریب به 250 عنوان کتاب و محصول فرهنگی به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور و تنها موزع رسمی محصولات موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی با 12 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد، تهران و تعدادی نمایندگی در برخی از شهرستان ها مانند گرگان، نیشابور، تربت حیدریه، درگز، قوچان در حال فعالیت است.

  همچنین، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این حکم از تلاش های جواد محمدزاده مقدم در مدت 4 سال مدیرعاملی«به نشر»(انتشارات آستان قدس رضوی) تشکر کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: