کد خبر: 25694
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 آبان 1395 - 15:15

داخلی

»

اخبار کتاب

حمایت ویژه از کتابفروشان

افزایش 25 درصدی به سقف پوشش طرح پاییزه کتاب

منبع : لیزنا
سقف پوشش مبلغ پایه برای کتابفروشانی که در«طرح پاییزه کتاب» ثبت ‌نام کرده‌اند، با حضور در اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب،  25 درصد افزایش پیدا می‎کند.
افزایش 25 درصدی به سقف پوشش طرح پاییزه کتاب

 به گزارش  لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری نمایشگاه  پخش و فروش کتاب، این امکان توسط خانه کتاب و با مشارکت ستاد هفته کتاب فراهم شده است تا علاوه بر حمایت از کتابفروشان در طرح پاییزه کتاب، از حضور  آنها در نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب نیز حمایت شده باشد و از طریق ثبت‌نام در این نمایشگاه، پایه اولیه آنها رشد کند.

به عنوان مثال، یک کتابفروش که در طرح پاییزه ثبت‌نام کرده و بر اساس ارزیابی‏های صورت‏گرفته پایه اولیه‏اش در این طرح 2 میلیون تومان باشد به 2 و نیم میلیون افزایش می‌یابد و اگر سقف اختصاص‌یافته 4 میلیون تومان باشد، با شرکت در اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب، این رقم به 5 میلیون تومان می‏رسد.

 

علاوه بر این، کتابفروشانی که در طرح پاییزه شرکت کرده‏اند، تنها یک پایانه فروش(کارتخوان) می‏توانند داشته باشند، اما اگر در اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب نیز ثبت نام کرده باشند، در دو روز پایانی این نمایشگاه که امکان فروش هم وجود دارد، می‏توانند از یک پایانه فروش دیگر هم به طور موازی استفاده کنند.

این حمایت ویژه تنها برای کتابفروشان است و شامل موزعان و کتابفروشان آنلاین نمی‏شود. در خصوص کتابفروشان نیز تنها به 50 کتابفروشی که زودتر مراحل ثبت‌نام آنها قطعی شود، اختصاص خواهد یافت. یادآوری این نکته  نیز لازم است که برای استفاده از این تسهیلات، ضروری است کتابفروشان در سایت خانه کتاب و طرح پاییزه ثبت‌نام کرده و پنل داشته باشند.

 

خبر دیگر از نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب اینکه با توجه به استقبال گسترده کتابفروشان و موزعان برای ثبت‌نام و از طرفی تماس‌ها و تقاضاهای متعدد  مبنی بر تسهیل فرآیند ثبت‌نام، طرحی به نام «اورژانس ثبت‌نام» از سوی برگزارکنندگان نمایشگاه فعال شده است تا ضمن آسان‏سازی ثبت‌نام، متقاضیان حتی با یک تماس تلفنی موفق به حضور و شرکت در نمایشگاه شوند.

جزئیات مراحل ثبت‏نام، واجدین شرایط، مبلغ اجاره غرفه، فرم‌های ثبت‌نام و سایر اطلاعات مورد نیاز، در جزوه اطلاعات و مقررات نمایشگاه بیان شده که متن کامل آن از طریق سایت نمایشگاه به نشانی www.dsbf.ir و کانال تلگرام نمایشگاه به نشانی https://telegram.me/DSBFair  قابل دسترسی است.

 

اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب، با سرمایه‏گذاری بخش خصوصی، مشارکت مصلای تهران و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‏شود.

 

این نمایشگاه همزمان با هفته کتاب از 24 تا 28 آبان ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران شکل خواهد گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: