کد خبر: 25718
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 آبان 1395 - 11:47

داخلی

»

اخبار کتاب

انتصاب سعید رضایی شریف آبادی، به عنوان سردبیر کتابداری و اطلاع‎‎رسانی

منبع : لیزنا
سردبیر جدید فصلنامه علمی– پژوهشی کتابداری و اطلاع رسانی، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی انتخاب شد.
انتصاب سعید رضایی شریف آبادی، به عنوان سردبیر کتابداری و اطلاع‎‎رسانی

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس رضوی، مدیر اجرایی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی با اعلام این خبرگفت: دکترسعید رضایی شریف آبادی، به عنوان سردبیر جدید فصلنامه کتابداری و اطلاع‎‎رسانی انتخاب و همکاری خود را از شماره 71 با این نشریه آغاز خواهند کرد.

 

سیده طوبی پیراهش، مدیر اجرایی فصلنامه کتابداری واطلاع رسانی، گفت: پس از انتخاب سردبیر جدید، از زحمات 18 ساله دکتر محمد حسین دیانی، در انتشار فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی و کسب درجه علمی- پژوهشی تقدیر و تشکر شد.

وی با بیان اینکه، دکترسعید رضایی شریف آبادی، از چهره‌های شناخته شده جامعه علمی کشور و سوابق درخشانی در کارنامه خود دارند، افزود: در حال حاضر ایشان استاد و رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا  و عضو کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور است.

 

وی اظهار داشت: دکتر رضایی درسال 1379 به  عنوان مدیر نمونه دانشگاه الزهرا و در سالهای اخیر به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه الزهرا در گروه کتابداری و اطلاع رسانی انتخاب شدند.

 

پیراهش گفت: انتخاب دکتر رضایی شریف آبادی، به عنوان سردبیر با نظر اعضای شورای تحریریه فصلنامه کتابداری واطلاع رسانی و با تایید دکتر دیانی بوده و در ترکیب اعضای شورای تحریریه هیچ گونه تغییری بوجود نخواهد آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: