انتصاب سعید رضایی شریف آبادی، به عنوان سردبیر کتابداری و اطلاع‎‎رسانی

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس رضوی، مدیر اجرایی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی با اعلام این خبرگفت: دکترسعید رضایی شریف آبادی، به عنوان سردبیر جدید فصلنامه کتابداری و اطلاع‎‎رسانی انتخاب و همکاری خود را از شماره 71 با این نشریه آغاز خواهند کرد.

 

سیده طوبی پیراهش، مدیر اجرایی فصلنامه کتابداری واطلاع رسانی، گفت: پس از انتخاب سردبیر جدید، از زحمات 18 ساله دکتر محمد حسین دیانی، در انتشار فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی و کسب درجه علمی- پژوهشی تقدیر و تشکر شد.

وی با بیان اینکه، دکترسعید رضایی شریف آبادی، از چهره‌های شناخته شده جامعه علمی کشور و سوابق درخشانی در کارنامه خود دارند، افزود: در حال حاضر ایشان استاد و رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا  و عضو کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور است.

 

وی اظهار داشت: دکتر رضایی درسال 1379 به  عنوان مدیر نمونه دانشگاه الزهرا و در سالهای اخیر به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه الزهرا در گروه کتابداری و اطلاع رسانی انتخاب شدند.

 

پیراهش گفت: انتخاب دکتر رضایی شریف آبادی، به عنوان سردبیر با نظر اعضای شورای تحریریه فصلنامه کتابداری واطلاع رسانی و با تایید دکتر دیانی بوده و در ترکیب اعضای شورای تحریریه هیچ گونه تغییری بوجود نخواهد آمد.