کد خبر: 25879
تاریخ انتشار: شنبه, 22 آبان 1395 - 13:29

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی کتاب «فهرست مجله‌ها» در نمایشگاه مطبوعات تهران

منبع : لیزنا
کتاب  «فهرست مجله‌ها» به کوشش طاهره مهاجرزاده، سرپرست گروه مطبوعات مدیریت امور اسناد و مطبوعات و زیر نظر استاد سیدفرید قاسمی و دکتر سیدرحمت الله فتاحی تألیف و توسط سازمان کتابخانه ها، موزه ها، آستان قدس رضوی منتشر شده است.
رونمایی کتاب «فهرست مجله‌ها» در نمایشگاه مطبوعات تهران

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، با حضور استاد سیدفرید قاسمی؛ حافظه گویای تاریخ مطبوعات ایران، کتاب پنج جلدی «فهرست مجله‌ها؛ توسط سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي  چاپ و منتشر شده است، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در تهران رونمایی شد. 

در مراسم رونمایی کتاب  «فهرست مجله‌ها» که با حضور صاحبان علم و اندیشه، اصحاب رسانه و علاقه مندان به آثار مطبوعاتی برگزار گردید، استاد سیدفرید قاسمی گفت: کتابخانه آستان قدس رضوی با توجه به منابع علمی و مطالعاتی، سرآمد کتابخانه‌های ایران است.

وی گفت: «فهرست مجله‌ها» کاری نو و جدیدی است که می تواند الگویی برای سایر کتابخانه ها باشد. وی تصریح کرد: امید است که فهرست سالنامه‌های موجود در آستان قدس رضوی از تالیفات بعدی سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي باشد.

در ادامه این مراسم  طاهره مهاجرزاده، با بیان اینکه از زمان استخدام تاکنون سعی کرده‌ام به عنوان کتابدار با صبوری وظیفه‌ام را به انجام برسانم، گفت: «فهرست مجله‌ها» با پشتوانه آرشیو مطبوعات آستان قدس رضوی با بیش از29 هزار عنوان نشریه که رتبه اول را در کشور و منطقه دارد گردآوری شده است.

 علاقه‌مندان به تهیه کتاب «فهرست مجله‌ها» می‌توانند به نشانی: مشهد، حرم مطهر؛ بست شیخ طوسی؛ کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، روابط عمومی و امور بین الملل، تلفن 32219553 (051) این کتاب را تهیه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: