کد خبر: 26034
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 آذر 1395 - 17:14

داخلی

»

اخبار کتاب

می‌توان کتاب‌های انتشارات ققنوس را دانلود کرد

منبع : لیزنا
اپلیکیشن موبایل و کامپوتر انتشارات ققنوس از 26 آبان‌ماه تا دوم آذرماه  کتاب‌های رایگان برای دانلود در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.
می‌توان کتاب‌های انتشارات ققنوس را دانلود کرد

مهدی حسین‌زادگان، مدیر داخلی انتشارات ققنوس، در گفتگو با خبرنگار لیزنا، با اعلام خبر راه‌اندازی اپلیکیشن ققنوس از 26 آبان‌ماه، بیان کرد: «اپلیکیشن جدید برای دانلود کتاب‌های الکترونیک در این انتشارات در نظر گرفته شده که تا این لحظه نزدیک به 600 کتاب دراین اپ بارگذاری شده است. این اپ برای سه نسخه ویندوز، آی.یو.اس و اندروید قابل اجرا است و 24 ساعته پشتیبانی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا دوم آذرماه، 24 عنوان از کتاب‌های ققنوس را به صورت رایگان دانلود کنند.»

 

وی در رابطه با این برنامه اظهار داشت:«پیشنهادهای شگفت‌انگیز که به صورت دوره‌ای اجرا می‌شود تا هفته آینده ارائه خواهد شد. کتاب‌هایی با 90 درصد تخفیف نسبت به قیمت کاغذی کتاب هم می‌توان در آن پیدا کرد. کتاب‌هایی که در گذشته توسط ققنوس منتشر شده اند یا تازه‌های نشر، با تخفیف روزانه در این اپلیکیشن ارائه خواهند شد. این تخفیف‌ها اضافه بر تخفیف در نظر گرفته شده برای خود کتاب است؛ یعنی اگر کتابی 10 هزار تومان قیمت داشته باشد، با استفاده از این امکان، افراد می‌توانند آن را با قیمت دو یا سه هزار تومان خریداری کنند.

مدیر داخلی انتشارات ققنوس در مقایسه این برنامه با برنامه‌ای که در طرح فیدیبو ارائه می‌شود، گفت: این اپلیکیشن به صورت تخصصی کتاب‌های انتشارات ققنوس را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. فیدیبو هم اپلیکیشن خوبی است که پشتیبانی این اپلیکیشن را هم بر عهده دارد.

 

افراد پیش از خرید کتاب می‌توانند چند صفحه از آن را مطالعه کنند و در صورت برقراری ارتباط، عمل خرید انجام شود. حسین‌زادگان درباره برنامه‌های آینده برای این اپلیکیشن اظهار داشت: هرکاری خالی از نواقص نیست. نسخه کنونی آزمایشی است و از ماه دیگر نسخه بهتر ارائه خواهد شد. برای گسترش استفاده از آن به بازارهای بین‌المللی از ایران چشم دوخته‌ایم چون دسترسی به کتاب‌های فارسی زبان در خارج از ایران دشوار است هزینه پست هم به آن اضافه می‌شود. کتاب‌های ایرانی در خارج از کشور حتی تا 10 برابر قیمت واقعی به فروش می‌رسد، این طرح کتاب‌های فارسی را با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: