کد خبر: 26093
تاریخ انتشار: شنبه, 06 آذر 1395 - 10:09

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه‌های تصویری از شاهنامه به چاپ هفتم رسید

منبع : لیزنا
قصه‌های تصویری از شاهنامه با نثری ساده و امروزی به چاپ هفتم رسید.
قصه‌های تصویری از شاهنامه به چاپ هفتم رسید

به گزارش لیزنا، بر اساس  اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، قصه‌های تصویری از شاهنامه با عناوین " زال و سیمرغ"، "رستم و سهراب" و "ضحاک و کاوه آهنگر" به روایت" حسین فتاحی" و تصویرگری "محمد رضا دادگر" در نوبت چاپ هفتم در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات کهن ایران زمین قرار گرفت.

این کتاب‌ها در دو مجموعه‌ی شش جلدی با قطع خشتی و یک مجموعه‌ی 12 جلدی با قطع رحلی نیز به چاپ رسیده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.

در کتاب‌های این مجموعه، 12 نمونه از شناخته شده‌ترین و جذاب‌ترین قصه‌های شاهنامه با نثری ساده و امروزی آورده شده است. زبان کتاب درک داستان‌ها را آسان‌تر کرده است و در تمام قسمت‌ها، تصاویر مربوطه متن را همراهی کرده اند.
              
کتاب‌های بنفشه ( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) قصه‌های تصویری از شاهنامه را با عناوین " زال و سیمرغ"، "رستم و سهراب" و "ضحاک و کاوه آهنگر" به روایت" حسین فتاحی" و تصویرگری "محمد رضا دادگر" را در نوبت چاپ هفتم، تیراژ2200 نسخه و قیمت 2500تومان وارد بازار کتاب نمود.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: