کد خبر: 26094
تاریخ انتشار: شنبه, 06 آذر 1395 - 10:21

داخلی

»

اخبار کتاب

فصلنامه الکترونیکی «شناسه» فراخوان مقاله داد

منبع : لیزنا
محوریت موضوعی مقالات شماره یازدهم نشریه شناسه «پاسخ به تحولات کنونی و آینده: راه‌کارها و رویکردهای نوین برای پویاسازی حرفه و رشته» است.
فصلنامه الکترونیکی «شناسه» فراخوان مقاله داد

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع‌‌رسانی ایران، محورهای موضوعی شماره یازدهم شناسه فناوری‌های نوین: فرصت یا تهدید؛ برندسازی و بازاریابی برای کتابخانه‌ها؛ راهکارهای نوین توسعه خدمت و ایجاد ارزش افزوده برای جامعه؛ بازنگری در مفهوم کاربر و مشتری؛ کتابخانه به عنوان یک مکان و بازنگری در خدمات کتابخانه‌ای؛ طراحی مشاغل و خدمات نوین در فضای حرفه‌ای؛ ارزیابی سرفصل‌های آموزشی دانشگاهی مبتنی بر تحولات کنونی و آینده؛ تعاملات حرفه با جامعه و همخوانی با روندها و رخدادهای اجتماعی_اقتصادی؛ طراحی رشته‌ها و گرایش‌های جدید به سوی هدفمندتر شدن در حوزه علم اطلاعات؛ به سوی خدمات شخصی‌سازی شده: از عمومیت تا فردگرایی؛ نقش انجمن‌های حوزه علم اطلاعات در پویاسازی حرفه و رشته و غیره ... است.

علاقه‌مندان می توانند تا 15 بهمن ماه ۱۳۹۵ مطالب خود را در قالب مقاله، ترجمه، خاطره، طنز، گزارش و خبر برای انتشار در این شماره به پست الکترونیکی نشریه شناسه به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

 لازم به یادآوری است این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

گفتنی است «شناسه» فصلنامه‌ای الکترونیکی است که به ‌صورت موضوعی و زیر نظر کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع‌‌رسانی ایران منتشر می‌‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: