فصلنامه الکترونیکی «شناسه» فراخوان مقاله داد

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع‌‌رسانی ایران، محورهای موضوعی شماره یازدهم شناسه فناوری‌های نوین: فرصت یا تهدید؛ برندسازی و بازاریابی برای کتابخانه‌ها؛ راهکارهای نوین توسعه خدمت و ایجاد ارزش افزوده برای جامعه؛ بازنگری در مفهوم کاربر و مشتری؛ کتابخانه به عنوان یک مکان و بازنگری در خدمات کتابخانه‌ای؛ طراحی مشاغل و خدمات نوین در فضای حرفه‌ای؛ ارزیابی سرفصل‌های آموزشی دانشگاهی مبتنی بر تحولات کنونی و آینده؛ تعاملات حرفه با جامعه و همخوانی با روندها و رخدادهای اجتماعی_اقتصادی؛ طراحی رشته‌ها و گرایش‌های جدید به سوی هدفمندتر شدن در حوزه علم اطلاعات؛ به سوی خدمات شخصی‌سازی شده: از عمومیت تا فردگرایی؛ نقش انجمن‌های حوزه علم اطلاعات در پویاسازی حرفه و رشته و غیره ... است.

علاقه‌مندان می توانند تا 15 بهمن ماه ۱۳۹۵ مطالب خود را در قالب مقاله، ترجمه، خاطره، طنز، گزارش و خبر برای انتشار در این شماره به پست الکترونیکی نشریه شناسه به نشانی shenaseh.kilisa@gmail.com ارسال کنند.

 لازم به یادآوری است این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

گفتنی است «شناسه» فصلنامه‌ای الکترونیکی است که به ‌صورت موضوعی و زیر نظر کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع‌‌رسانی ایران منتشر می‌‌شود.