کد خبر: 26210
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 آذر 1395 - 14:19

داخلی

»

اخبار کتاب

نویسنده‌ها و مترجمان پر فروش طرح «پاییزه کتاب» معرفی شدند

منبع : لیزنا
با باقی ماندن حدود یک هفته تا پایان اجرای طرح«پاییزه کتاب» در کتابفروشی‌های سراسر کشور، نویسندگان و مترجمان پرفروش این طرح معرفی شدند.
نویسنده‌ها و مترجمان پر فروش طرح «پاییزه کتاب» معرفی شدند

 به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی خانه کتاب، مریم مفتاحی، ارسلان‌ فصیحی‌، محمود فرجامی، پیمان خاکسار، عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی، علی شهروز، احمد شاملو، حسن کامشاد، گیتی خوشدل، الهام شوشتری‌زاده، ویدا اسلامیه و شهرزاد ضیایی  تاکنون جزو پرفروش ترین مترجمان طرح پاییزه کتاب شناخته شده اند.

همچنین، شیماسادات حسینی، عباس معروفی، مریم زرنشان، محمود نامنی، کریم زمانی،  مصطفی مستور و مجید سرسنگی تاکنون جزو پرفروش‌ترین نویسندگان طرح پاییزه کتاب شناخته شده‌اند.

كتاب هاي «من پيش از تو» انتشارت آموت، «پس از تو» انتشارات آموت، «يك بعلاوه يك» انتشارات آموت، «ملت عشق» انتشارات ققنوس،«بيشعوري» انتشارات تيسا، «جزء از كل» انتشارات چشمه، «بهترين شكل ممكن» انتشارات چشمه و «هنر شفاف انديشيدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش ترين كتاب‌ ها در طرح پاييزه كتاب هستند.

در این طرح، استان تهران با «8208 » نسخه کتاب، خراسان رضوي با «72699»،  اصفهان با «46651»، خوزستان با «43129»، گيلان با «34189»،  قم با «23660»، آذربايجان شرقي با «21513»، فارس با «18333»، مازندران با «15239» و یزد با « 14044» نسخه کتاب، پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب در سطح کشور هستند.

 

گفتنی است، تاکنون در طرح پاییزه کتاب 466 هزار و 73 نسخه کتاب از سوی 173 هزار و 820 نفر خریداری شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: