کد خبر: 26386
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آذر 1395 - 13:33

داخلی

»

اخبار کتاب

كاروان كتاب روانه تبريز می‌شود

منبع : لیزنا
پس از اجراي موفق برنامه‌ كاروان كتاب در نيشابور، این کاروان این‌بار راهی تبریز می‌شود.
كاروان كتاب روانه تبريز می‌شود

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عموی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، با همکاری این انجمن و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، کاروان کتاب با حضور 50 تن از نويسندگان عضو انجمن راهی تبريز می‌شود.
برای اجرای این برنامه كه روزهاي 30 آذر، يكم و دوم دی ماه انجام می‌گيرد، اعضای انجمن نويسندگان كودك و نوجوان با قطار به آذربايجان شرقي مي‌روند و با مخاطبانشان دیدار می‌کنند.

همپنین برنامه‌های مختلفی برای این روز در نظر گرفته‌شده است. از جمله این برنامه‌ها  بزرگداشت نویسنده تبریزی «عبدالمجید نجفی» است که روز سه‌شنبه، 30 آذر، در آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
 مصطفی رحمان دوست، ناصر کشاورز، محمدرضا شمس، سید علی کاشفی خوانساری، مصطفی خرامان، عباس عبدی، عزت اله الوندی، تهمینه حدادی، هدیه شریفی، ریحانه جعفری و چندین مترجم نویسنده و شاعر دیگر ازجمله مهمانان این مراسم خواهند بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: