زیباسازی کریسمس 2017 با کتاب

به گزارش خبرنگار لیزنا با فرارسیدن ایام سال نو میلادی و تولد حضرت عیسی بن مریم (ع)، زمانی که مسیحیان سراسر دنیا به تزیین خانه‌های خود اقدام می‌کنند، برخی افراد علاقمند به مطالعه کتاب و خواندن نیز سعی می‌کنند که خانه‌های خود را بوسیله کتاب‌های مختلف تزیین نمایند .

در  عکس زیر یک فرد خلاق با استفاده از کتاب‌های مختلف داستانی یک آدم برفی و یک کله گوزن درست کرده است و در عکس دیگر یک مسیحی مبتکر بوسیله کتاب‌های مختلف رمان اقدام به ساخت شومینه‌ای زیبا کرده است تا دل افراد علاقمندان به کتاب در این سرمای سال نو گرم بماند .

مردم همیشه خانه خود را با درخت کریسمس تزئین می‌کنند که پس از مدتی این  درخت خشک می‌شود. اما برخی از افراد بوسیله کتاب‌های مختلف آن را دوباره به صورت یک درخت کاج کریسمس در آورده و اطراف آن را چراغانی و آذین‌بندی می‌کنند تا با این کار رونقی به خانه‌های خود بدهند.

اگر در حال حاضر آماده ساختن ستاره‌های بلند نیستید می‌توانید با عمودی کردن کتب مختلف و گذاشتن ستاره‌ای بر روی آن به این هدف خود برسید و سال نو خوبی را تجربه کنید .

 

بسیاری از مردم به جای استفاده از درختان کاج از برگه‌های کتاب استفاده می‌کنند و با درست کردن آن‌ها به شکل  یک درخت لحظات خوبی را برای خود و خانواده در شب سال نو میلادی ایجاد می‌نمایند.

 برخی از افراد هم با استفاده از کتاب و اشیاء دیگر، یک شهر فرهنگ کتابی، به‌عنوان وسیله زینتی برای خانه در شب سال نو درست می‌کنند.

 

بعضی از افراد خوش‌ذوق در ایام کریسمس خانه‌های روستایی جالبی را با کتب مختلف می‌سازند تا خلاقیت خود را در نشان‌دادن فرهنگ مردم یک سرزمین باز‌گو کنند.

 برخی نیز با تزیین کتابی که عکس بابا‌نوئل بر روی آن است باعث تغییر دکور خانه‌های خود در شب کریسمس می‌شوند.