کد خبر: 26527
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 دی 1395 - 13:03

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی منتشر کرد

«قصه‌های کوچک برای بچه‌های‌ کوچک»

منبع : لیزنا
مجموعه چهارم «قصه‌های کوچک برای بچه های‌کوچک» شامل جلدهای 10تا 12  نوشته شکوه قاسم‌نیا و  مژگان شیخی با تصویرگری فاطمه رادپور، حمیدرضا بیدقی و علی خوش جام در نوبت نهم چاپ، منتشر شد.
«قصه‌های کوچک برای بچه‌های‌ کوچک»

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، این مجموعه قبلاً به صورت 3 جلد جداگانه نیز منتشر شده است.

کتاب «قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک»، در کتاب فارسی اول و دوم دبستان به عنوان کتابی مناسب برای کودکان این گروه سنی معرفی شده است. این کتاب را می‌توان برای کودکان 5 تا 7 سال با صدای بلند خواند.

دختر نارنج و پسر سینی، نخود سیاه و آرزوی بزرگش، پری کوچولوی هفت آسمان، نام برخي از قصه‌هایی است که در این مجموعه آمده است.

 مجموعه چهارم «قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک» در نوبت نهم چاپ، تیراژ 3300 نسخه و 32 صفحه مصور رنگی به قیمت 18000 تومان از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال مؤسسسه انتشارات قدیانی) ارائه شده است.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: