کد خبر: 26765
تاریخ انتشار: شنبه, 25 دی 1395 - 11:04

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی آثار ادبیات فانتزی در نشست بازخوانی ادبیات ملل

منبع : لیزنا
 چهلمین جلسه بازخوانی ادبیات ملل به مناسبت زادروز جی‌.آر.آر. تالکین، سوم ژانویه، به بررسی آثار ادبیات فانتزی بریتانیا اختصاص یافته است.
بررسی آثار ادبیات فانتزی در نشست بازخوانی ادبیات ملل

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه اندیشمندان علوم انسانی، در نشست بررسی ادبیات فانتزی بریتانیا رمان «هابیت» اثر تالکین و مجموعه‌های «سرگذشت نارنیا» اثر سی.اس. لوئیس و «هری‌ پاتر» اثر جی. کی. رولینگ در خانه اندیشمندان علوم انسانی بررسی می‌شود.

در این نشست رامین رامبد و رامبد خانلری به عنوان کارشناس به سخنرانی می‌پردازند.

تالکین زاده ۳ ژانویه سال ۱۸۹۲ و نویسنده و زبان‌شناس بریتانیایی است که کتاب‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها از آثار اوست. او از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹، استاد زبانشناسی تاریخی در دانشگاه آکسفورد بود.

 نشست بررسی ادبیات فانتزی بریتانیا روز پنج‌شنبه، ۳۰ دی‌ماه ساعت ۱۵ در خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات‌اللهی، نبش ورشو برگزار می‌شود.

جلسات بازخوانی ادبیات ملل، با هدف بازخوانی متون داستانی ماندگار سایر ملل و لذت از رمان خوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در پنجشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود و شرکت در این جلسه برای عموم علاقمندان ادبیات داستانی و کتابخوان ها آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: