کد خبر: 26829
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 دی 1395 - 09:48

داخلی

»

اخبار کتاب

خانه کتاب برگزار می‌کند

نقد کتاب «گیت دخانی»‌ با حضور بهروز افخمی

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی کتاب «گیت دخانی»‌، گزارش پنج دیدار سیدعلی میرفتاح  روز سه‌شنبه 28 دی‌ماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.
نقد کتاب «گیت دخانی»‌  با حضور بهروز افخمی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، نشست نقد و بررسی کتاب «گیت دخانی»، گزارش پنج دیدار سیدعلی میرفلاح با حضور بهروز افخمی، اسماعیل امینی و  سیدعلی میرفتاح در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار خواهد شد.

«گیت دخانی» تازه‌ترین کتاب علی میرفتاح به دور از هر کلیشه‌ای داستانی نو و طنز را روایت می‌کند؛ نویسنده‌ای برای نوشتن یک فیلم‌نامه دلهره‌آور به کلبه‌ای جنگلی در ارتفاعات دو هزار می‌رود. پس از چندین تجربه ناموفق عاقبت با باز شدن دروازه عوالم دخانی، ترس‌ها و دلهره‌ها به سراغش می‌آیند تا جایی که حاضر می‌شود معامله‌ای انجام دهد.

نویسنده جسمش را در ازای یک فیلم‌نامه ترسناک خوب، به یک جن عاشق قرض می‌دهد. جنی که می‌رود دنبال معشوق‌اش و... . «گیت دخانی» گزارش پنج دیدار نویسنده با این موجودات است.

 علا‌قمندان  برای شرکت در این برنامه می‌توانند ساعت 16 به سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر (صبا) جنوبی، کوچه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: