کد خبر: 26850
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1395 - 09:09

داخلی

»

اخبار کتاب

جلسه کمیته بین‌الملل هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی برگزار شد

منبع : لیزنا
جلسه کمیته بین الملل هشتمین جشنواره بین المللی فارابی با حضور اعضا، حقوقی و نمایندگان سازمان های برگزارکننده از جشنواره هشتم برگزار شد.
جلسه کمیته بین‌الملل هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی برگزار شد

به گزارش ایزنا، بر اساس اعلام واحد تبلیغات و اطلاع‌رسانی هشتمین جشنواره بین المللی فارابی، سیدضیاء هاشمی، دبیر جشنواره، حسین میرزایی، رئیس دبیرخانه، نمایندگان کمیسیون ملی یونسکو، دفتر منطقه‌ای آیسسکو، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد ملی ایران‌شناسی، اداره کل حراست مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیدعبدالامیر نبوی، دبیر علمی و دکتر رضا ماحوزی، دبیر اجرایی در این جلسه حضور داشتند و با بررسی فهرست برگزیدگان بخش بین الملل، گزارشی برای ارائه به شورای سیاست‌گذاری جشنواره هشتم تهیه کردند.

کمیته بین‌الملل هشتمین جشنواره بین المللی فارابی به بررسی آثار ارزیابی شده این بخش در دوره هشتم و ارزیابی ایران شناسان و اسلام‌شناسان معرفی شده از مراجع علمی مرتبط پرداخت و نتایج داوری‌ها در این بخش را ارزیابی کرد.

جشنواره بین‌المللی فارابی، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت سالانه برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: