کد خبر: 26888
تاریخ انتشار: شنبه, 02 بهمن 1395 - 13:15

داخلی

»

اخبار کتاب

«می‌ترسم یادت برود دوستم داشتی» کتاب شد

منبع : لیزنا
مجموعه یادداشت‌های زیتا ملکی با تصویرگری علیرضا پورحنیفه با نام «می‌ترسم یادت برود دوستم داشتی» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
«می‌ترسم یادت برود دوستم داشتی» کتاب شد

به گزارش لیزنا،  بر اساس اعلام  روابط‌ عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مجموعه شامل 40 یادداشت با نگاه به دنیای پیرامون نوجوان‌هاست.

این یادداشت‌های شاعرانه نگاهی ظریف و موشکافانه به دنیای اطراف و حس‌های معمول زندگی دارند. این یادداشت‌ها می‌توانند منبع خوبی برای خوب دیدن و جور دیگر دیدن باشند و مربیان در کارگاه‌های داستان‌نویسی آن‌ها را به کار گیرند.

در یادداشت داستانی از زندگی آمده است: «زندگی آدم‌ها پر از داستان است. زندگی هر کس از اولش تا همین سطری که تو به آن رسیده‌ای، داستانی است که هنوز آخرش را پیدا نکرده؛ داستانی که هی ادامه می‌یابد و تا روز آخر به هزار طرف می‌رود. همه‌ی آدم‌ها داستانی دارند؛ از تو که در مرکز این شهر شلوغ سکنی گرفته تا او که در روستایی دورافتاده، به دور از برق و لوله‌کشی، زندگی آرام خودش را دارد

هر کدام از یادداشت‌های این کتاب همراه با شعر موجزی است. گفت‌وگو درباره‌ی این شعرها و بررسی آن‌ها در کارگاه‌های ادبی، می‌تواند به نگاه مخاطبان درباره‌ی مفاهیم پذیرفته شده‌ی معمولی، یک تصویر شاعرانه بدهد.

 این اثر در 88 صفحه منتشر شده و قیمت آن 7هزار و 800 تومان است. علاقمندان می‌توانند این اثر را از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری کنند.

جودی
|
Iran
|
1395/11/02 - 20:55
0
0
واقعن می‌ترسم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: