کد خبر: 26927
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 15:39

داخلی

»

اخبار کتاب

«جانوران وحشی» و «هزاران سال ستارگان» منتشر شد

منبع : لیزنا
قدیانی کتاب «جانوران وحشی» و کتاب «هزاران سال ستارگان» از سری کتاب‌های چرا و چگونه را وارد بازار نشر کرده است.
«جانوران وحشی» و «هزاران سال ستارگان» منتشر شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب ستارگان از سری کتاب‌های مجموعه‌ی چرا و چگونه اثر پرفسور اریش اوبلاکر و ترجمه‌ کمال بهروز‌کیا در نوبت چاپ اول وارد بازار کتاب شد.

هزاران سال ستارگان برای انسان کاملاً دست‌نیافتنی و برای اجداد ما از کهن‌ترین ایام جذاب بودند. به همین دلیل اخترشناسی و نجوم را کهن‌ترین دانش بشری می‌نامند.

از آغاز سفر‌های فضایی، ما انسان‌ها نتوانسته‌ایم به ستارگان نزدیک‌تر شویم و با سه همسایه‌ی نزدیک خود در عالم ماه، زهره و مریخ به طور مستقیم تماس بگیریم. ما حتی روی ماه چند بار فرود آمده‌ایم. با وجود این کهن‌ترین علم یعنی اخترشناسی چیزی از جذابیتش کاسته نشده چون هنوز هم بسیار پر کشش و شورانگیز است.

 کتاب ستارگان در نوبت چاپ اول، تیراژ 1100 نسخه و قیمت 10 هزار تومان از سوی انتشارات قدیانی در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

همچنین کتاب جانوران وحشی از سری کتاب‌های چرا و چگونه اثر پرفسور گرهارت هارتمان و ترجمه‌ی کمال بهروز کیا در نوبت اول چاپ روانه بازار کتاب شد.

تقریباً زندگی تمام جانوران در زمین در معرض خطر است. ما در گذشته هرگز گیاهان و جانوران و محیط زیست آنها را حفظ نکرده‌ایم. ما همیشه باعث نابودی گیاهان و جانوران شده‌ایم. اینک برای حفظ طبیعت چه کار می‌توانیم بکنیم؟ ابتدا باید چیزی را که خواهان حفظ آن هستیم بشناسیم! ما ناچاریم درباره‌ گیاهان و جانوران و شیوه‌ زندگی آن‌ها مطالعه کنیم. ما باید به طبیعت کمتر زیان بزنیم و بکوشیم تا انواع گیاهان و جانوران به زندگی ادامه دهند.

 اکنون نسل بسیاری از جانوران پستاندار مورد بحث در این کتاب از سوی انسان تهدید می‌شود. انسان باید از دوران کودکی با این مسائل آشنا شود و زندگی گیاهان و جانوران را بشناسد. این کتاب نه فقط انواع جالب پستانداران بزرگ بلکه پستانداران ناشناخته را نیز معرفی می‌کند و نیز درباره‌ جانوران جالبی سخن می‌گوید که اگر از بین بروند گنجینه‌ی مهمی از دست می‌رود.

انتشارات قدیانی،کتاب جانوران وحشی(کیسه داران، پریمات‌ها و گربه‌سانان) جلد شصت و دوم مجموعه کتاب‌های چرا و چگونه در نوبت چاپ اول، 48 صفحه و قیمت 10 هزار تومان در اختیار علا‌قمندان قرار داد.

براي تهيه‌ اين كتاب‌ها‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتی آن به نشانی الكترونيكی نشر قديانی نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: