کد خبر: 27438
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 12:01

داخلی

»

اخبار کتاب

محفل جوانانه شعر فجر با طعم شعرهای فاطمی

منبع : لیزنا
همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه اطهر، حضرت زهرا (س) هفمتین محفل جشنواره شعر فجر با شعرخوانی جوانان و با موضوع اشعار فاطمی، دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.
محفل جوانانه شعر فجر با طعم شعرهای فاطمی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، پس از برگزاری ۶ محفل از سلسله محافل شعرخوانی یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در کاشان، البرز، مشهد، ری، تهران و جزیره هرمز، هفتمین محفل شعرخوانی این جشنواره، با عنوان «محفل جوانان» و با تمرکز بر اشعار فاطمی برگزار خواهد شد.

در این محفل که با حضور محمدعلی مجاهدی و سخنرانی فاطمه راکعی همراه است، مهدی ابوالقاسمی، احمد امیرخلیلی، کاظم بهمنی، رسول پیره، ساجده جبارپور، سیدسکندر حسینی، حامد خاکی، میثم داوودی، سجاد رشیدی‌پور، محمد رسولی، امید روزبه، سما روشنایی، حسین زحمتکش، سجاد سامانی، امیرعلی سلیمانی، پیمان طالبی، حسین طاهری، مرضیه فرمانی، مریم مایلی زرین و ... شعر می‌خوانند که انتظار می‌رود با توجه به حضور شاعران جوان در این محفل، استقبال وسیعی از آن صورت بگیرد. سال گذشته نیز، محفل جوانان دهمین جشنواره شعر فجر با اقبال گسترده مخاطبان برگزار شد.

هفتمین محفل جشنواره شعر فجر، دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ در تالار خانه اندیشمندان علوم انسانی، واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود و حضور تمام علاقه‌مندان به شعر در آن آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: