کد خبر: 27511
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 بهمن 1395 - 16:29

داخلی

»

اخبار کتاب

استان خراسان جنوبی

برگزاری طرح بزرگ فرهنگی مردمی باعنوان «جهاد فرهنگی نذر کتاب»

منبع : لیزنا
نخستین طرح بزرگ فرهنگی مردمی «جهاد فرهنگی نذر کتاب» در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی یکم اسفندماه دربیرجند برگزار می‌شود.
برگزاری طرح بزرگ فرهنگی مردمی باعنوان «جهاد فرهنگی نذر کتاب»

به گزارش لیزنا،براساس اعلام دبیر اجرایی طرح «جهاد فرهنگی نذر کتاب»، این طرح برای نخستین بار در استان خراسان جنوبی به همت جهاد دانشگاهی و مشارکت حداکثری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، ناشران و مؤلفان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی طرح «جهاد فرهنگی نذر کتاب» جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به دبیرخانه طرح ارسال شده است، گفت : عناوین کتاب‌ها در موضوعات فرهنگی، مذهبی، علمی، تاریخی و حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

پویاقاسمی با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه افزایش سرانه مطالعه برگزار می‌شود،افرود: این حرکت جمعی در راستای اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در میان شهروندان و تلاش در ترویج سنت نیک نذری دادن برای یک محصول فرهنگی همچون کتاب است.

این طرح یکم اسفندماه ساعت ۹ صبح در بیرجند، میدان ابوذر، نگارخانه شهر برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: