کد خبر: 27538
تاریخ انتشار: شنبه, 30 بهمن 1395 - 17:07

داخلی

»

اخبار کتاب

۱۷ دقیقه حرف حساب چهره‌ها با انجمن‌های ادبی

منبع : لیزنا
بنیاد شعر و ادبیات داستانی، برنامه ۱۷ دقیقه حرف حساب اسفندماه خود را به انجمن‌های ادبی اختصاص داد.
۱۷ دقیقه حرف حساب چهره‌ها با انجمن‌های ادبی

به گزارش لیزنا،براساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر وادبیات داستانی، نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی کشور، به همت این بنیاد در حال برگزاری است و در مرحله اول آن، انجمن‌های ادبی در حال ثبت‌نام و ارایه برنامه‌های خود برای اجرا در سال ۱۳۹۶ هستند. به همین منظور و برای ارایه پیشنهادهایی در جهت برنامه‌ریزی بهتر توسط انجمن‌های ادبی، برنامه ۱۷ دقیقه حرف حساب این ماه بنیاد شعر و ادبیات داستانی به موضوع «برنامه‌ریزی ادبی، از ایده تا اجرا» اختصاص یافته است.

در این برنامه، درباره موضوعاتی نظیر مخاطب‌یابی توسط انجمن‌های ادبی، نحوه برنامه‌ریزی ادبی، نمونه برنامه ادبی موفق، استفاده از ظرفیت‌های بومی در برنامه‌ریزی ادبی، کارکرد اصلی یک انجمن ادبی و ... بحث خواهد شد.

سخنران‌های این نشست، ترکیبی از استادان مدیریت، مدیران فرهنگی و نویسندگان و مسئولان کانون‌های ادبی هستند. کامران صحت، متخصص بازاریابی، ‌علی اسماعیل‌زاده، استاد مدیریت، رضا امیرخانی، نویسنده، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، مدیر فرهنگی، محمد ناصرزاده، فعال فرهنگی و فریبا اقدمی، مسئول انجمن ادبی جهک در این برنامه هر یک در ۱۷ دقیقه نظرات و تجربیات خود را درباره برنامه‌ریزی فرهنگی بیان خواهند کرد.

نشست ۱۷ دقیقه حرف حساب اسفندماه بنیاد شعر و ادبیات داستانی، صبح روز دوشنبه ۲ اسفند در تالار جلال آل‌احمد این بنیاد، واقع در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی ۵ پلاک ۶ طبقه اول برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی، بهار سال آینده با معرفی بهترین برنامه انجمن‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: