کد خبر: 27547
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 11:20

داخلی

»

اخبار کتاب

شهرزاد شهر جردی و غزل فتح اللهی

تصویرگرونویسنده کتاب «تویک جهانگردی» به نمایشگاه بلونیا می روند

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران تصویرگرونویسنده کتاب «تویک جهانگردی»را به نمایشگاه کتاب بلونیا اعزام می کند.
تصویرگرونویسنده کتاب «تویک جهانگردی» به نمایشگاه بلونیا می روند

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دراختتامیه سومین دوره مسابقه و کارگاه خلق کتاب تصویری،  تصویرگرونویسنده کتاب «تویک جهانگردی» به عنوان اثر برتر این دوره انتخاب وبا حمایت این موسسه به نمایشگاه کتاب بلونیا اعزام می شوند.

امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این مراسم گفت: برگزاری این کارگاه اتفاق خوب و مبارکی بود که با همکاری انجمن تصویرگران، انجمن نویسندگان کتاب کودک و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران شکل گرفت. با توجه به ظرفیت‌هایی که درحوزه کودک و نوجوان وجود دارد باید حمایت از این حوزه به طور جدی دنبال شود.

شهرام نیا با اشاره به جایگاه تصویرگران کشورمان درحوزه بین الملل گفت: همواره ازحضورتصویرگران ما درنمایشگاه های بین المللی استقبال شده و باید تلاش کنیم تا این حضوربه سمت درآمدزایی سوق پیدا کند و تصویرگری ما دردنیا نقش تجاری خود را به خوبی ایفا نماید.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران درادامه صحبت های خود بیان داشت: پیوند موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و انجمن تصویرگران کتاب کودک که تخصص دریافتن استعدادهای نهفته تصویرگری دارد می تواند به شکل مطلوب و شایسته ای تصویرگری کشورمان را در جهان معرفی کند.

درادامه این مراسم عموزاده خلیلی، رئیس هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان گفت: سومین دوره کارگاه و مسابقه خلق کتاب تصویری نسبت به دوره های گذشته پیشرفت قابل توجهی را داشته است و امیدواریم این فرآیند به یک نهاد تبدیل شود. امروزآغاز بریک پایان است تا این نهاد شکل بگیرید و درطول سال بتوانیم کارگاه های دیگری را برگزار کنیم.

وی درادامه گفت: اگر این کارگاه ها در طول سال تداوم داشته باشد می توان یک شکوفایی را دراستعدادها شاهد باشیم و امکان بروزاستعداد های نهفته نیز وجود خواهد داشت. تحقق این موضوع کار را برای برنامه ریزان دراین حوزه آسانترمی‌کند.

 عموزاده خلیلی افزود: برگزاری این گونه کارگاه ها تجربه منحصر به فردی است تا هنرمندان با همراهی نهادهای مدنی یک کار ارزشمند و قابل تقدیررا ارائه کنند و هرچه قدر این کارگاه ها قوی تر پیش رود زمینه خلق کتاب تصویری نیز بهتر خواهد شد و آن گاه حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

 درپایان براساس رای هیأت داوران کتاب« تویک جهانگردی» به عنوان اثربرتر این دوره از کارگاه شناخته شد و شهرزاد شهر جردی و غزل فتح اللهی به عنوان نویسنده و تصویرگربرتراین کتاب با حمایت کامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایشگاه کتاب بلونیا اعزام می شوند.

گفتنی است، پنجاه و سومین دوره نمایشگاه کتاب بلونیا ۱۴ تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۶برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: