کد خبر: 27557
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 اسفند 1395 - 16:12

داخلی

»

اخبار کتاب

عرضه45 هزار و 532 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استانی قزوین

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران سیصد و سی امین نمایشگاه کتاب استانی را در قزوین با عرضه ۴۵ هزار و ۵۳۲ عنوان کتاب دوشنبه دوم اسفندماه برگزار می‌کند.
عرضه45 هزار و 532 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استانی قزوین

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین با حضور ۳۱۴ ناشر از سراسر کشور و عرضه ۴۵ هزار و ۵۳۲ عنوان کتاب در ۲۰۲ غرفه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ دوم تا هفتم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر قزوین برگزار می‌گردد. تعداد ۱۶ ناشر از استان به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند و در بخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از ۴۳ ناشر که امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند عرضه می‌گردد. مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان عرضه می‌گردد.

جشن امضاء، معرفی و رونمایی کتاب مولفان استان  قزوین، شب شعر فاطمی، جنگ شادی کتاب کودک، ایستگاه نقاشی، شعر و قصه‌گویی به صورت زنده و اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین از ساعت ۹ تا ۱۲ و ازساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: