کد خبر: 27591
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 اسفند 1395 - 10:57

داخلی

»

اخبار کتاب

ثبت نام بیش ازچهارصد کتابفروشی در طرح «عیدانه کتاب»

منبع : لیزنا
  با گذشت تنها 9 روز از آغاز مهلت ثبت‌نام از کتابفروشی‌ها برای مشارکت در طرح «عیدانه کتاب»، چهارصدوبیست وسه کتابفروشی متقاضی حضور در این طرح هستند.
ثبت نام بیش ازچهارصد کتابفروشی در طرح «عیدانه کتاب»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای مشارکت در طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از بیست وپنجم  بهمن‌ماه آغاز و تا پایان روز چهاردهم اسفندماه ادامه دارد.

 با گذشت 9 روز از آغاز ثبت نام برای این طرح، چهارصد وبیست وسه  کتابفروشی برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

 استان تهران تاکنون با 83 کتابفروشی، اصفهان با 51 کتابفروشی و قم با 43 کتابفروشی بیشترین مشارکت را در این طرح داشته‌اند که این میزان مشارکت حکایت از استقبال کتابفروشی‌های اصفهان در مقایسه با طرح مشابه «پاییزه کتاب» دارد.

 این طرح از 15 اسفندماه تا 15 فروردین ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود و می‌توان کتاب‌های عمومی را با 20 درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کرد.

 بر این اساس، کتابفروشی‌هایی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند. همچنین کتب آموزشی، کمک آموزشی، نایاب، افست، فاقد شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول طرح مذکور نخواهند بود.

در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است و خریدار هم می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو طرح «عیدانه کتاب»، کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کند. موسسه خانه کتاب تعهد کرده حداکثر تا یک ماه بعد از پایان طرح با کتابفروشی‌های عضو طرح تسویه حساب کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: