کد خبر: 27644
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 12:12

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی کتاب «آخرین گودال» را به چاپ یازدهم رساند

منبع : لیزنا
 کتاب «آخرین گودال اثر لوییس سَکِر»  با ترجمه‌ حسین ابراهیمی (الوند) توسط انتشارات قدیانی در نوبت چاپ یازدهم وارد بازار کتاب شد.
قدیانی  کتاب «آخرین گودال» را به چاپ یازدهم رساند

به گزارش لیزنا، براساس اعلام  روابط عمومی انتشارات قدیانی کتاب «آخرین گودال» روایت زندگی خانواده‌ ای است که تصور می‌کنند نفرین شده ‌اند. بداقبالی بخش ثابتی از زندگی پر از مشکل آنان است تا آنجا که وقایع بعدی، باور آنان بر بداقبالیشان را به چالش می کشد. مطالعه داستان برای نوجوانانی که مشکلات زندگی را دلیلی بر بدشانسی و بداقبالی خود می‌دانند، توصیه می شود. جذابیت و کشش داستان، لذت مطالعه آن را دوچندان می کند.

این کتاب در ۱۹۹۹ برنده جایزه نیوبری، کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و  کتاب ویژه شورای کتاب کودک در سال ۱۳۸۰، برگزیده دهمین جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشته ترجمه و برگزیده نخستین جشنواره کتاب های مناسب انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در سال ۱۳۸۵ است.

انتشارات قدیانی رمان «آخرین گودال»  را در نوبت چاپ یازده، تیراژ2200 نسخه ،276 صفحه و قیمت 18000تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانیدبرای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: