کد خبر: 27652
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 16:49

داخلی

»

اخبار کتاب

۱۴ اسفندماه، آخرين مهلت ثبت نام در طرح عيدانه كتاب

منبع : لیزنا
کتابفروشان سراسر کشور می توانند تا پایان چهاردهم اسفند‌ماه برای شرکت در طرح «عیدانه کتاب» ثبت نام کنند.
۱۴ اسفندماه، آخرين مهلت ثبت نام در طرح عيدانه كتاب

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، كتابفروشان می‌توانند تا چهاردهم اسفندماه با مراجعه به سايت خانه كتاب به نشانی در طرح « عيدانه كتاب» ثبت‌نام كنند.  طرح «عيدانه كتاب»  با شعار «امسال هم كتاب عيدی دهيم» از پانزدهم اسفندماه تا پانزدهم فروردين‌ماه 96 در كتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.

با باقي ماندن تنها يك هفته تا پايان ثبت نام در اين طرح، ۵۱۹ كتابفروشی از ۲۹ استان كشور برای مشاركت در  اين طرح عضو شده‌اند كه استان‌های تهران با ۱۰۳ كتابفروشی، قم و اصفهان با ۶۳ كتابفروشی تاكنون بيشترين مشاركت در طرح«عيدانه كتاب» را از آن خود كرده‌اند.

در طرح«عيدانه كتاب» كتابفروشی‌هایی كه شرايط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سايت خانه كتاب و تاييد، می‌توانند كتاب‌هایی‌كه با شرايط تعيين شده در اين طرح، مطابقت داشته باشند با ۲۰ و ۲۵ درصد تخفيف به خريداران بفروشند.

كتابفروشی‌هایی می‌توانند در اين طرح شركت كنند كه داراي پروانه كسب با تاريخ معتبر باشند. همچنين كتاب‌های آموزشی، كمك آموزشی، ناياب، افست، فاقد شماره شابك و كتاب‌هایی كه در سايت خانه كتاب موجود نباشند، مشمول طرح مذكور نخواهند شد. شرايط خريد در اين طرح، سقف مجاز خريد براي هر خريدار حداكثر يك ميليون ريال است و خريدار هم می‌تواند در چند نوبت و از چند كتابفروشی عضو، كتاب‌های مورد نياز خود را خريداری كند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: