کد خبر: 27654
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 17:09

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار کتاب نقاشی «کامل می‌کنم، رنگ می‌کنم، از همه جا، از همه چیز»

منبع : لیزنا
 کتاب نقاشی «کامل می‌کنم، رنگ می‌کنم، از همه جا، از همه چیز» توسط انتشارات قدیانی منتشر شد.
 انتشار کتاب نقاشی «کامل می‌کنم، رنگ می‌کنم، از همه جا، از همه چیز»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب نقاشی «کامل می‌کنم، رنگ می‌کنم، از همه جا، از همه چیز»  اثر فیونا وات با ترجمه‌ محمد‌علی کشاورز در نوبت چاپ اول در اختیار کودکان علاقه‌مند به طراحی و نقاشی قرار گرفت.

آموزش نقاشی در کتاب برای کودکان، یکی از بهترین روش های است که هم می تواند بچه ها را به هنر علاقه مند کند و هم آنها را به خواندن کتاب تشویق کند. راه‌های بسيار متفاوتی برای آموزش نقاشی كودكان وجود دارد. بهترين كار در قدم اول تفكيك گروه‌هاي سنی است. زيرا تفاوت سن يعنی تغيير باورها، خيال‌ها و روياها. مثلاً باور و شناخت يك كودك ۶ ساله از دنيا، با يك كودك ۱۱ ساله متفاوت است.

در اين دوره، كودك از كمترين اطلاعات علمی برخوردار است. بنابراين بسياری از باورهايشان ساخته و پرداخته ذهن و خيال كودكانه‌شان است. اكثر فضاهايی را كه می‌سازند، تخيلی بوده و قابل لمس و رويت ما نيست.

اولين گام براي آموزش به اين گروه سنی باور دنيای خيالی آن‌ها است. همه چيز در دنيای آنها برای ما توصيف شده نيست. بهترين و گوياترين زبان برای شناخت اين دنيا زبان خود آنها است. برای كشف آ‌نها تغيير فضا امكان‌پذير نيست؛ چون آنها را از خيال‌های تكرارنشدني دور نگه مي‌داريم. پس اولين گام جهت آموزش، كشف دنيای فردی هر كودك است و رسيدن به تخيل آنها. این کتاب توانسته به تقویت ذهن و قلم کوکان یاری رساند. در بیشتر صفحه‌ها روش انجام کار بیان شده و کودک به میل خود نقاشی را ادامه می‌دهد و به کودک اجازه داده شده از مداد، خودکار و مداد شمعی برای کامل کردن تصاویر استفاده نماید.

موسسه انتشارات قدیانی این کتاب را در ۱۲۸ صفحه مصور، با قیمت ۱۸,۰۰۰ تومان در نوبت چاپ اول در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشیهای معتبر سراسر كشور، میتوانيد برای خريد اينترنتی آن به نشانی الكترونيكی نشر قديانی نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: