کد خبر: 27664
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 اسفند 1395 - 10:05

داخلی

»

اخبار کتاب

با هدف عرضه کتاب‌ها و آثار فاطمی

برپایی نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد

منبع : لیزنا
موسسه انتشارات آستان قدس رضوی(به‎نشر) از برپایی نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد خبر داد.
 برپایی نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد

به گزارش لیزنا،  براساس اعلام روابط عمومی به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، نمایشگاه کتاب «ریحانه» با محوریت عرضه و نمایش کتاب‌ها و آثار فاطمی، همزمان با ایام فاطمیه از 25 بهمن ماه آغاز شده و تا میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل انتشارات قدس رضوی، با اشاره به عرضه بیش از 200 عنوان کتاب با موضوع سبک و سیره حضرت زهرا(س) در نمایشگاه کتاب ریحانه بیان کرد: آثار عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصد در اختیار مراجعهکنندگان محترم قرار میگیرد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعاتی مانند شخصیت، زندگانی، باورها، عقاید و سیره حضرت فاطمه(س) برای مطالعه و بازشناسی دقیق‌تر زندگانی این بانوی پرهیزگار با دقت نظر ویژه انتخاب شده و در معرض دید عموم مخاطبان قرار گرفته است.
به گفته مدیرعامل بهنشر، این نمایشگاه در قالب ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری آستان قدس رضوی به مناسبت فاطمیه و میلاد حضرت زهرا(س) توسط بهنشر و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برپا شده است.
وی افزود: در کنار آثار و کتابهای منتشر شده از سایر ناشران با موضوع حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه، تعدادی اسناد و مدارک با موضوع عفاف و حجاب و همچنین تابلوهای هنری با این موضوع توسط سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی عرضه شده است.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 21 در فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، روبه روی باغ ملی برپا و پذیرای بازدیدکنندگان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: