برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی تحقیقاتی پایگاه استنادی جهان اسلام در مالزی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی و همکاري های علمی بين المللی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، کارگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی پایگاه استنادی جهان اسلام با همکاری چهار دانشگاه دولتی و تحقیقاتی یو.تی.ام (UTM) ، «یو.آی.تی.ام»(UITM)  «یو.پی.ام» (UPM) و «یو.اس.ام» (USM) در کشور مالزی از نهم تا دوازدهم اسفندماه برگزار می شود.

محمدجواد دهقانی رئیس پایگاه استنادی جهان اسلام و علی گزنی معاون پژوهشی این پایگاه برای برگزاری این کارگاه های آموزشی و ارائه سخنرانی به مالزی سفر می کنند.

امضای تفاهم نامه همکاری و ارائه گزارش جامع در خصوص وضعیت تولیدات علمی و تحقیقاتی دانشگاه های مالزی و ارائه تحلیل های مقایسه ای و تطبیقی ویژه هر دانشگاه مالزی در دستور کار پایگاه استنادی جهان اسلام قرار دارد.

کارگاه های آموزشی و تحقیقاتی پایگاه استنادی جهان اسلام به درخواست چهار دانشگاه دولتی و برتر مالزی و با هماهنگی رایزنی علمی ایران در شرق آسیا برگزار می شود.

برگزاری کارگاه های آموزشی و تحقیقاتی پایگاه استنادی جهان اسلام در این سطح برای نخستین بار و در راستای توسعه همکاری های علمی و دانشگاهی ایران و مالزی انجام می شود.