کد خبر: 27793
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 اسفند 1395 - 11:50

داخلی

»

اخبار کتاب

طرح « عیدانه کتاب» از امروز آغاز شد

منبع : لیزنا
طرح «عیدانه کتاب» از امروز پانزدهم اسفندماه با مشارکت بیش از 700 کتابفروشی به مدت یک ماه  در سراسر کشور اجرا می شود.
طرح « عیدانه کتاب» از امروز آغاز شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، پنجمین گام از یارانه نشر به مردم از مسیر کتابفروشی ها با عنوان «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» با استقبال پرشور کتابفروشی ها از امروز 15 اسفندماه تا 15 فروردین 1396 در بیش از 700 کتابفروشی سراسر کشور اجرا می شود که از این تعداد  تاکنون  553 کتاب‌فروشی از مراکز استان‏ها و ۱۵7 کتاب‌فروشی از شهرستان‏ها عضو طرح شده ‏اند.

 در این طرح، استان تهران با 130 کتاب‌فروشی، اصفهان با 88 کتاب‌فروشی، استان قم با 81 کتاب‌فروشی و خراسان رضوی با ۶4 کتاب‌فروشی تاکنون بیشترین مشارکت را از آن خود کرده‏اند. این درحالی است که نخستین طرح عیدانه کتاب با شعار «امسال کتاب عیدی دهیم» در بازه زمانی یک ماهه از 15 اسفندماه 94 تا 15 فروردین‏ماه 95 با مشارکت 327 کتاب‌فروشی دارای فروش در سطح کشور اجرا شد.

گفتنی است،  کتابفروشانی که تاکنون ثبت نام آنها در طرح «عیدانه کتاب» تایید نشده است در صورت تکمیل مدارک، به لیست کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح اضافه خواهند شد و آن دسته از کتابفروشانی که  تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند امکان حضور در طرح را نخواهند داشت.

علاقه‏ مندان به کتاب می‏ توانند به مدت یک ماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‏ های عضو در شهرهای خود، کتاب‏های حوزه بزرگسال را با ۲۰ درصد و کتاب‏ های حوزه کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

طرح «عیدانه کتاب» از 15 اسفند به مدت یک ماه در کتابفروشی‌های سراسر کشور آغاز شد که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند. خریداران می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را در چند نوبت و از کتابفروشی‌های مختلفی که عضو طرح هستند، تا سقف تعیین شده، کتاب خریداری کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: