کد خبر: 27822
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 اسفند 1395 - 16:59

داخلی

»

اخبار کتاب

طرح 20+20 در کتابفروشی خانه کتاب

منبع : لیزنا
انتشارات موسسه خانه کتاب، همزمان با آغاز طرح «عیدانه کتاب» از ۱۵ اسفند ماه سال جاری، کتاب‌های خود را با تخفیف ۴۰ درصدی عرضه می کند.
طرح 20+20 در کتابفروشی خانه کتاب

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، انتشارات موسسه خانه کتاب همزمان با اجرای طرح «عیدانه کتاب» از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۶ علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده در این طرح، کتاب های خود را با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر عرضه خواهد کرد.

از جمله تازه‌های نشر موسسه خانه کتاب می‌توان به کتاب‌های «تاريخ شفاهی كتاب»، «اباختر»، «مجموعه مقالات همايش ۱۷۰ سال كتابخوانی با هزار و يك شب»، «تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی از برآمدن تا انقلاب»، «کتاب، کتابداری و کتاب پژوهی در نوشته های نوش آفرین انصاری»، « قانون کتاب: قانون ها، آیین نامه‌ها، تصویب نامه‌ها، اساس نامه‌ها، شیوه نامه‌ها حوزه کتاب»، «منشی نول کشور: خادم نشر فارسی»، «فرزانه ایران مدار»، « اخبار اعلان کتاب و کتابخانه به روایت مطبوعات ۱۲۵۸ تا ۱۳۰۴ شمسی»، « کتابواره: فهرست مقاله‌ها، رساله‌ها، جزوه‌های کمیاب گنجینه پژوهشی ایرج افشار سپرده شده به مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی»، «نشر كتاب الكترونيكی در ايران»، « تاریخ و تحول نشر: درآمدی به بررسی نشر کتاب در ایران از آغاز تا آستانه انقلاب» و... اشاره کرد.

علاقمندان برای تهیه کتاب‌های انتشارات خانه کتاب می‌توانند به آدرس خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و خیابان شهید برادران مظفر (صبای جنوبی)، پلاک ۱۰۸۰، طبقه اول  مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: