کد خبر: 27825
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 09:03

داخلی

»

اخبار کتاب

اپليكيشن «كتاب فروشی» طراحی شد

منبع : لیزنا
اپلیکیشن کتاب فروشی به منظور تسهیل در دسترسی به کتابفروشی های عضو طرح «عیدانه کتاب» به سفارش موسسه خانه کتاب طراحی و اجرا شد.
اپليكيشن «كتاب فروشی» طراحی شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، با استفاده از اپليكيشن كتابفروشی كاربران می توانند كتابفروشی های عضو طرح «عيدانه كتاب» را بر روي نقشه مشاهده و بهترين مسير برای رسيدن به آنها  را پيدا كنند.

اين اپليكيشن با امكان بروزرسانی خودكار و پشتيبانی توسط شركت كتاب پردازان، شماره تماس و آدرس كتابفروشی های عضو طرح «عيدانه كتاب» را در اختيار كاربران قرار می دهد و كاربران را براي رسيدن به مقصد راهنمايی خواهد كرد.

اپليكيشن كتابفروشی، خدمتی براي علاقمندان به كتاب و كتابخوانی است تا امكان  شناسايی نزديكترين كتابفروشی‌ها را فراهم كند.

 در اين اپليكيشن می‌توانيد اطلاعاتی همچون نام كتابفروشی، نام مديرمسئول، آدرس ، وبگاه و شماره تماس كتابفروشی های عضو اين طرح  را جستجو و يا ذخيره كنيد.

براي دانلود اين اپليكيشن مي توانيد به سايت موسسه خانه كتاب مراجعه كنيد.

طرح عيدانه كتاب از پانزدهم اسفندماه تا پانزدهم فروردين‌ماه 1396 در بيش از  700 كتابفروشی از 31 استان كشور اجرا می شود و علاقمندان به كتاب می توانند با مراجعه به كتابفروشی های عضو اين طرح كتاب های مورد نياز خود را با تخفيف 20 تا 25 درصدی خريداری كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: