کد خبر: 27921
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 11:58

داخلی

»

اخبار کتاب

اعلام ناشران پرفروش «عيدانه كتاب»

منبع : لیزنا
با گذشت ده روز از اجرای طرح «عیدانه کتاب»در کتابفروشی های سراسر کشور، ناشران پرفروش این طرح معرفی شدند.
اعلام ناشران پرفروش «عيدانه كتاب»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، طرح «عيدانه كتاب» با شعار« امسال هم كتاب عيدی دهيم» از 15 اسفندماه تا 15 فروردين در بيش از 700 كتابفروشي سراسر كشور اجرا می شود و علاقمندان می توانند كتاب های عمومی را با 20 درصد تخفيف و كتاب های حوزه كودك و نوجوان را با 25 درصد تخفيف خريداری كنند.

تاكنون انتشارات «ققنوس»، «آموت»، «چشمه»، «ميلكان»، «تيسا» و «هوپا» از جمله ناشران پرفروش طرح «عيدانه كتاب»  شناخته شدند.

كتاب‌های «ملت عشق»، «من پيش از تو»، «جزء از كل»، «دختری كه رهايش كردی»، «پس از تو» و «بيشعوری» تاكنون در صدر پرفروش‌ترين كتاب‌های طرح « عيدانه كتاب»  قرار گرفته اند.

در طرح «عيدانه كتاب» تاكنون 262 هزار و 35 نسخه كتاب از سوی 110 هزار و 104 نفر خريداری شده است و استان تهران با 141 كتابفروشی، اصفهان با 93 كتابفروشی، قم با 89 كتابفروشی، خراسان رضوی با 71 كتابفروشی، فارس با 44 كتابفروشی و آذربايجان شرقی با 32 كتابفروشی در صدر پرفروش ترين استان ها به لحاظ تعداد كتابفروشی قرار گرفته اند.

برای اطلاع از اسامی كتابفروشی عضو طرح«عيدانه كتاب» می توانيد اپليكيشن كتابفروشی را از سايت خانه كتاب به نشانی دانلود كنيد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: